štvrtok 4. decembra 2014

Amanda Quicková - Milenka


Anotácia:
Keď sa Iphiginia Brightová dozvie, že jej milovanú tetu Zoe vydiera záhadný muž, rozhodne sa odísť do Londýna a ničomníka vypátrať. Vydáva sa za milenku tajuplného grófa Marcusa Mastersa, ktorý vraj zahynul rukou vydierača. Jedného dňa na plese sa stretne s človekom, ktorého by najmenej očakávala - s grófom Mastersom, ktorý túži spoznať svoju "milenku". Nebojácna Iphiginia sa ocitá v pasci - na jednej strane bojuje s vydieračom a na druhej s grófom, ktorý sa rozhodol chytiť krásnu podvodníčku za slovo.

O knihe:
original - Mistress
- nepochádza zo žiadnej série
obálka - nepáčia sa mi hlavný hrdinovia. Ona vyzerá ako zombie, aj keď má zaujímavé šaty. On má nejakú nesympatickú hlavu. A prečo má vôbec uniformu?

Moje pocity:
- nechápem ako je možné, že knihy AQ sú také dobré a JAK má len taký lepší priemer. (Je to tá istá osoba?)
- bola som zvedavá, čo spraví Iphiginia, keď ho prvýkrát stretne a bola som prekvapená, ale zvládla to ako pravá dáma :D
- bola sranda, že mal milenku, ktorú ani nepoznal a vlastne to nebola ani jeho milenka v pravom slova zmysle, takže bolo jasné, že to musel napraviť. A ich prvé milovanie :D Trochu som sa zabávala a trochu mi jej bolo ľúto, keď si myslela, že dostal "záchvat" :D
- obaja hlavný hrdinovia boli veľmi inteligentný. Ona sa zaujímala o antické umenie a robila úžasné projekty. Kľudne by som o tom v knihe prijala aj viac. On to vedel so strojmi a mal plno technických nápadov.
- pátranie po vydieračovi bolo zaujímavé, ale netipovala by som kto je vydierač. Možno až kdesi pár strán pred odhalením.
- tajomstvá, kvôli ktorým ich vydierali boli zaujímavé, ale čakala som niečo oveľa horšie
- to čo sa vykľulo z toho múzea :D to nemalo chybu. Vážne som nečakala, že v tom múzeu budú "vystavovať" toto :D
- postáv tam bolo tak akurát. Ani sme sa nenudili, ani sme sa medzi nimi nestratili - Amelia, jej sesternica; Zoe, jej teta; priateľ jej tety; Adam, ich osobný tajomník; Herbert, jej priateľ; Hannah, jeho priateľka a jej muž; Bennet, jeho brat...
- dej sa odohrával v Londýne, ale na chvíľu sme sa dostali aj na mini výletík mimo
- brala by som viac Amelie s jej priateľom, lebo Amelia vyzerala byť zaujímavá osôbka a možno by sa niečo postupne vykľulo aj z jej priateľa
- stalo sa tam kopec veci. Niekde za polovicou som už ani nevedela, čo by sa ešte mohlo stať, ale dialo sa tam toho dosť aj potom.
- bola to dobrá kniha. Bavila ma. Nebolo tam nič okukané ani nudné.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...