streda 24. decembra 2014

Šťastné a Veselé Vianoce

Najskôr by som Vám chcela popriať Šťastné a Veselé Vianoce plné lásky, pokoja, harmónie a nezabudnite, že ide o to oddýchnuť si, užívať si a nie stresovať. My už sme po večeri. Lehním a pozerám Ja zloduch a napchávam sa (takže ak sa už neozvem prehnala som to a pukla som :).

Ešte tu máme vyhodnotenie Mojej 1. giveaway.
Chcela som ju vyhodnotiť už skôr, ale nakoniec som si povedala, že darček som poslala a počkám si kým bude isté, že je rozbalený. Keďže viem, že je rozbalený a že potešil (až dvakrát obdarovaného a aj darcu. Aká som bola vyšťastnená, že som vybrala dobre a že som urobila niekomu radosť. Naozaj príjemný pocit.)

Výherkyňou sa stala - Lucia Kaločaiová :) Gratulujem ešte raz.

A čo to teda vyhrala? Čo sa skrývalo za všetkými tými otáznikmi? Len také malé drobnostičky, ale darované zo srdiečka :)


Keďže píšem hlavne o romantických knihách, tak by bol hriech, aby tam nejaká nebola (Tessa Dareová - Zvábená siréna). Z kozmetiky som tam pribalila Alverde masielko a pár ozdôb na nechtíky. Z nekozmetiky vosk od Yankee Candle - Christmas Cookies (poviem vám, že nie som na sladké vône, ale túto som si skoro nechala. Voňala na zahryznutie. Ešte teraz ju cítim.) Keďže mám rada aj kancelárske veci, tak som tam pribalila mliečny blôčik a k nemu rozprávkové pero z rozprávky Na vlásku (no pomôžem si, keď mám rada rozprávky?). Samozrejme nemohlo chýbať ani niečo pod zub a to moja obľúbená arašidová nátierka. A k tomu všetkému aj vlastnoručne písaný list. Už tak dávno som neposielala žiadny list, že aj toto mi spravilo radosť.

Mám rada prekvapenia (teda, ak sú dobre) a som rada, že aj toto moje prekvapenie urobilo radosť.

Dúfam, že ste dnes mali krásny deň. Ja som si dnešok užila, aj keď nebol dokonalý, ale bol parádny. Dočítala som Divergenciu, čo síce nie je vianočná kniha, ale bola úžasná a teraz idem popri napchávaní, pozeraní rozprávok a vegetení obkukávať darčeky od Ježiška :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...