streda 28. januára 2015

Spotrebovaná kozmetika (september - december 2014)

Aaaaaa. Zo mňa by dobrá beauty blogerka veru nebola a presvedčujem sa o tom stále dokoola. Donedávka som bola zástancom mliek na odlíčovanie, teraz žeriem aj micerálky a to som si o nich myslela, že voda na odličovanie. To musí byť blbosť. Najnovšie sa chystám vyskúšať hydrofilné odličovacie oleje. Takže sa utvrdzujem v tom, že ja som v tomto len nováčik a preto berte tieto moje názory s rezervou. Sú to len také moje pocity z kozmetiky, ktorú som spotrebovala.

Teraz si dáme spotrebovanú kozmetiku za september až december a prekvapilo ma, že je toho celkom veľa. Viem. Sú to 4 mesiace, ale aj tak som to ja. Ja toho veľa nemíňam. Som lenivec obecný a radšej investujem do knihy ako do kozmetiky.


Adidas antiperspirant fresh cool & care


- páčila sa mi vôňa a tam to asi aj končí
- proti poteniu nula bodov
- nemám moc rada tieto guličkové veci, lebo je to taký nepríjemný mokrý pocit v podpazuší, ale dalo by sa to prežiť, keby to pomáhalo
- nekúpim


Bioderma micelárka Sensibio H2O


- je dobrá. Občas ma štípala v očiach. S odlíčením som nemala problémy, ale zdalo sa mi, že sa míňa rýchlo za tie prachy. Možno, keď bude v akcii veľké balenie kúpim si a budem testovať, či pomáha aj s akné, ale na obyč odličenie si myslím, že sa dá nájsť aj niečo lacnejšie. Musím povedať, že vôňou sa mi viac páči zelená.
- možno


Garnier balzám na vlasy rozmarín a oliva


- páčila sa mi vôňa (pripomínalo mi to Francúzsko, aj keď som tam ešte v živote nebola, ale podľa mňa takto vonia Provensálsko) a tam to aj skončilo. Nevšimla som si, že by mi to niečo robilo s vlasmi. Rozčesať sa dali, ale mastili sa ako vždy.
- nekúpim


Caterine odličovacie tampóny


- prešívané okraje občas a občas nie, takže niektoré sa mi rozpadali. Jemné sú. Keby boli ešte všetky prešívané, tak nie je o čom. Skúšam ďalej.
- asi nekúpim


Nivea prúžky na nos a bradu


fuj. toto nepotrebuje ani komentár

- prúžky na bradu som moc nevyužila (dávala som si ich na nos), ale ak sú len čisto na nos kúpim si ich ešte raz, lebo naozaj to z toho nosa toho dosť dostali, ale teda ak som to tam nechala niekedy trochu dlhšie, tak som myslela, že si odtrhnem aj kožu a toľko sĺz, čo okolo toho bolo, ale nos to vyčistilo. Síce nie celý, ale pri mojej veľkosti sa niet čo čudovať. Nie som si istá, či si ich budem kupovať pravidelne, ale ešte jedno balenie na skúšky by som si chcela kúpiť.
- kúpim, ale radšej by som kúpila, len tie na nos


Himalaya Herbals balzám na pery


- nemala som balzám, tento bol v akcii v Kauflande, tak som po ňom siahla, ale to som si ho pomýlila s Neutrogenou (neviem kde je tam podoba, ale keby ste boli pri našich rýchlych a chaotických nákupoch v Kauflande tiež by ste si občas hodili do košíka niečo čo nechcete. Napríklad ako minule namiesto mušličiek som si kúpila guličky a potom som ich musela aj jesť :/)
- vôňa je taká zaujímavá. Ako niečo čo by som si aj zakusla. Možno nejaká maškrta, cukrík neviem presne identifikovať.
- ale keď si natriem balzám na pery, tak je to taký lepivý pocit, ktorý ja nemusím a cítim na perách úplne všetky šupinky (asi aj tie, ktoré nemám)
- nakoniec poputoval k priateľovi. On nie je taký prieberčivý ako jeho frajerka a aspoň raz za čas sa s ním mazne.
- nekúpim už nikdy!!!!


Dermacol aroma ritual telové mlieko hrozno a limetka


- táto vôňa mi prišla úplne úžasná. Na začiatku som tam cítila hrozno a ku koncu už viac limetku. Potom sa mi to už tak nepáčilo, ale na začiatku som si povedala, že konečne niečo čo nevonia umelo.
- síce je to telové mlieko, ale ja som ho používala ako krém na ruky
- ale s mojimi suchými paprčkami mi to moc nepomohlo, takže vôňa ok, po čase už menej ok, ale možno sprcháč by som ešte nejaký skúsila. Napríklad višňová vôňa ma minule lákala, ale nakoniec som sa rozhodla pre hrozno.
- inak myslíte, že krémy na ruky od aroma ritual sú lepšie, čo sa týka hydratácie alebo je to jedno? Lebo toto bolo s hydratáciou dosť úbohé.
- asi nekúpim znova


Alverde color a care make-up


- keďže som si tento make-up kúpila po záruke, tak som sa s ním moc nehrala a skúsila ho len 2x, ale nikdy som s ním nevyšla na ulicu, lebo to čo mi vytvoril na tvári bolo hrozné. Ako maska na Halloween. S tým sa nedalo pracovať, ak som si toho dala málo ani to nebolo vidno. Jedine, čo to zviditeľnilo boli záhyby v pleti (neviem ako to nazvať), čiarky a chlpy. A keď som toho dala veľa chovalo sa to ako krém a nechcelo sa to ani vpiť ani držať. Proste hrúza des :(
- neviem, či to tak má byť alebo to už bolo pokazené, ale bolo to otrasne a to som sa tešila, že vyskúšam niečo od Alverde, ale zjavne som nesiahla ani po jednom dobrom výrobku. Rúž sem dávať ani nebudem, ten skončil u maminky, ale bohvie či sa s ním aj maľuje. Páčila sa mi jeho nude farba, ale tiež sa na perách choval divne a niekde ho bolo veľa a niekde málo. Nedal sa poriadne rozotrieť, aby bol všade rovnako. Škoda toho, lebo tá pumpička sa mi páčila.
- nekúpim nikdy viac!!!


Neutrogena telové mlieko suchá a citlivá pleť


- zo začiatku mi bohvie ako nevoňal, ale po čase som si zvykla. Sú veci, ktoré smrdia viac.
- ale keďže s mojou suchou kožou nezatočil, tak už si ho zrejme nekúpim
- ono by mi to možno pri pravidelnom natieraní asi pomohlo, ale keď sa mi tá pumpička rozpadla (presnejšie po čase nechcela striekať :D ako to mám inak opísať), tak sa mi s tým nechcelo pravidelne hrajkať. To sa mi už stalo s druhým telovým mliekom s pumpičkou a to sa mi tak páčili tie pumpičky.
- ale musím povedať, že som si to večer napatlala na seba a ešte na druhý deň som cítila jemnú pokožku, ale po čase sa mi zase vysušila. Takže možno by naozaj pomohlo len to pravidelné natieranie a hádam by z toho aj niečo bolo, ale tá moja lenivosť.
- asi nekúpim znova


Creme Seife tekuté mydlo na ruky kokos


- toto mydlo je nebezpečné. Hlavne v noci. Vždy, keď som si s ním umyla ruky mala som chuť niečo zjesť. Najlepšie margotku alebo niečo podobne kokosové. Nejakú kokosku.
- ak milujete kokos určite skúste toto mydielko
- kúpili sme ho v kiku (presnejšie priateľ)
- a ani drahé nebolo
- asi už nekúpim (nie je to dobré na líniu:)


Nivea antiperspirant invisible for black & white


- používam ho už dlhšie, kvôli tomu, že naozaj nevytvára škvrny na oblečení, ale teda s potením zatočiť nevie a občas aj smrdkám. Čo mi vadí, takže určite budem hľadať niečo lepšie a zatiaľ budem kvôli škvrnám používať toto.
- kúpila som znova (ale nabudúce už nekúpim - uvidíte v ďalších úlovkoch)


Palmolive sprchový gél s esenciálnymi olejmi z tureckej ruže a konvalinky


- sprchač ako každý iný. Zlý určite nebol, ale ani niečo extra. Keďže som si ho kúpila a používala, keď som frčala na Fatmagul, tak mi bude sprcháč pripomínať tento seriál a možno si ho ešte niekedy doprajem, ale skôr asi nie, keďže tých sprcháčov na skúšku je kopec a toto by bol len taký sentimentálny nákup.
- asi nekúpim


Phytanola krém na ruky s nechtíkovým extraktom


- ako indulona. Vôňa je fajn, nesmrdí ani nevonia. So suchými ruky mi nezatočil, ale zlý nebol.
- nekúpim


Cien men, pena na holenie


- kúpila som si ju, lebo bola lacná, ale rýchlo sa míňa
- nevonia kvetinkovo alebo nejak sladko, ale tak mužsky, keďže je určená pre pánov
- táto sa mi nerozpadla našťastie nerozpadla, tak ako tá predtým
- viac sa mi pozdávajú gély, takže nekúpim znova


Colgate Plax Cool mint, ústna voda


- trochu štípala, ale tak normal ústna voda. Nič zlé, nič výnimočné.
- možno kúpim znova. Vody nejak neriešim. Kúpim tú, čo je v akcii. Ale dúfam, že sa raz dostanem k nejakej stálici.


Loreal Triple active anti-shine, krém na tvár


- vybrala som si ho ako vianočný darček minulý rok (nie tieto vianoce, ale tie predtým) a to bolo teda utrpenie. Skoro rok mi trvalo ho minúť. Trochu zmatňuje, ale na pleť s akné to nie je. Keď som sa s týmto nakrémovala, tak ma štípala pleť.
- o tom, že to tak divné chemický smrdí ani nemusím hovoriť. Ako nemám rada ani moc bylinkové smrady, ale ešte horšie sú takéto smrady.
- nedalo sa to používať na oči, takže som potrebovala ešte niečo zvlášť na oči. To je u mňa tiež mínus. mám rada praktické veci čo znamená, že najlepšie by bolo jeden krém na celé telo :D Ale nie, tak ale niekedy je lepšie mať jeden krém rýchlo sa celá nakrémovať a frčať preč.
- takisto sa mi nepáčil ani ten obal. Bol hrozne ťažký. Ako zbraň je to určite účinné, ale na prenášanie/cestovanie alebo pre grambľavých, ak vám to padne nebodaj na zem a na palec nič moc.
- nekúpim nikdy viac!!!


Schauma šampón Fresh it Up!


- šampón je pre ľudí, ktorí majú mastné korienky a suché končeky, ale s mojimi vlasmi to nespravilo nejaké zázraky. Stále rovnako, celé zle.
- vonia celkom zaujímavo. Na tú vôňu mám pekné spomienky, lebo voňavku s takouto vôňou som dostala na narodky pred sto rokmi (ešte som bola na základke), ale prišlo mi to ako voňavka pre staré babky, takže mi stojí na poličke, ale chvíľu som ju používala a teraz som ju tiež na chvíľu vytiahla.
- obal mi pripadal taký detský, ale nakoniec som si naň zvykla
nekúpim


Máme za sebou rekapituláciu minuloročnej spotrebovanej kozmetiky, teda čo sa týka posledných 4 mesiacov. 17 spotrebovaných výrobkov. Len škoda, že nič z toho ma nezaujalo natoľko, aby som si to musela kúpiť znovu, teda ak nepočítame Nivea prúžky, ktoré si kúpim znova.

Takýmto tempom sa asi neprepracujem tak rýchlo k nejakým stáliciam, ale tak aspoň jednu mám - zubnú kefku. Tú používam už sto rokov tú istú (samozrejme značku nie tú istú kefku, fuj).

Máte niektorý z týchto výrobkov doma? Máme rovnaký názor naň alebo nie? Chystáte sa na niektorý z nich?

Prajem pekný deň plný úsmevov :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...