piatok 29. mája 2015

Aprílové úlovky 2015

Apríl dávno už v nedohľadne a ja ešte len aprílové úlovky pridávam. Hanba. Ani na blázninec sa nemôžem vyhovárať, lebo si ho vytváram sama. Nedokážem si sadnúť a vybaviť čo treba a mať oddych nie. Ja oddychujem, sem tam niečo vybavím a zvyšok odložím na neskôr. Nakopnite ma už niekto :D

Tak poďme rýchlo nato:


Oblečenie:


Tričko na motorku (Gate) - tričiek nikdy nie je dosť. Len už by som si mohla prestať kupovať trička s nápismi a obrázkami, ale toto ma ospravedlňuje, že ako ľadvinka môžem s takým nápisom :D


Ponožky - od svokričky. Ja mám síce rada bláznivé ponožky s obrázkami a farbami, ale ponožky sú dobrý darček a tieto sú také slušnejšie, takže sa budú dať nosiť aj do sandálok (robím si srandu:)


Kozmetika:


Hot Mama! - už dlhšie som chcela vyskúšať niečo od the Balm a keď som našla u nás na bazáre (na fb) túto krásku neodolala som a pozvala som ju k sebe domov, ale musím povedať, že zatiaľ sme si moc nesadli. Nepáči sa mi, že práši, že obsahuje trblietky, ktoré mám všade. Na pleti sa mi celkom páči, ale veci, ktoré som predtým spomenula sú pre mňa dosť mínus. Takže the Balm už dlhšie pokúšať nebudem, ale možno sa neskôr s Hot mamou skamošíme. Ešte som sa nerozhodla v akom sme vzťahu.


Ostatné:


Washi pásky (net) - konečne som sa dočkala a kúpila si tieto pásky. Zatiaľ som ich použila len na narodeninový darček, takže fantázia príliš nepracovala, ale určite sa s nimi chcem ešte vyhrať a ak to bude pekné kúpim ich viac.


Náhrdelník - zafírovo modrá (bazos/bazar) - modrú moc nemusím, ale táto sa mi veľmi páči a povedala by som, že sa mi aj hodí. Zatiaľ som ho ešte na sebe poriadne nemala, len som si ho ku všeličomu skúšala, ale prišla som nato, že mám doma strašne veľa tričiek s obrázkami, vzormi a nič jednoduché k čomu by som dávala takéto pekné náhrdelníky, aby vynikli.


Vintage náhrdelník (bazar/bazos) - láska na prvý pohľad. Možno to tak nevyzerá, ale naživo je to naozaj krásavec. Zatiaľ som ho mala asi 2x, ale keďže bolo ešte dosť chladno, tak bol schovaný pod vrstvami oblečenia, takže sa teším na leto, keď ho predvediem celému svetu :)


Knihy:


Eloisa Jamesová - Bozk pre Annabel (jednotku som čítala a bola dobrá, takže keď som uvidela Annabel v zľave neodolala som)
Connie Brockwayová - Moje pokušenie (táto spisovateľka je pre mňa neznáma, ale viem, čo je Moje pokušenie a to sú knihy, takže knihu s týmto názvom jednoducho v knižnici musím mať. Dúfam, že bude dobrá, lebo zatiaľ sa jej trochu bojím. V poslednom čase sa mi stáva, že siahnem po neznámej spisovateľke a mám chuť trhať si vlasy.)
- knihy sú darček od priateľa, takže som nenakupovanie kníh neporušila (aspoň v apríli nie :D)


Okrem nafoteného som kúpila aj:
Alverde denný krém oliva a slnečnica pre Priateľa
záložky do kníh Paríž (tie som nefotila, lebo väčšina pôjde preč ako darčeky, ja si vyberiem pár)
- 6 úložných boxov pod posteľ (Kaufland) a biela komoda (5 šufliková) tie si ukážeme v room tour, keďže pomaly mením izbu na svoj obraz (podľa možnosti, tak vám poukazujem aj nejaké tie novinky). Z väčších veci mi treba kúpiť ešte zrkadlo, PC stôl a stoličku (alebo kresielko ešte som sa nerozhodla) a potom už len nejaké drobnosti, ale samozrejme ešte nebudem hotová, lebo ja musím stále niečo meniť, premieňať, takže stále budem s niečím nespokojná a budem niečo potrebovať :) Ale nevadí aspoň nebývam stále v tej istej izbe :D Aspoň výzorovo, lebo poloha sa vôbec nemení.

V apríli som bola aj na odstraňovanie znamienok, aj o tom by som rada napísala článok, tak uvidíme, kedy sa podarí. S Priateľom sme boli vo Veľkých Uherciach na preteky. Počasie nám vyšlo také všelijaké občas svietilo slniečko, ale inak dosť fúkalo a bolo chladno ako v zime. Rada by som napísala aj článok také zhrnutie z posledných dní / mesiacov, tak som zvedavá aj na tento nápad ako dopadne. Izbu mám už ako tak upratanú, takže tou sa budem zaoberať len minimálne nejakými úpravami, lebo financie ma momentálne nepustia na nejaké nákupy. Ešte nejaké veci sa nájdu, ktoré ma budú pri blogovaní zdržovať, ale určite by som rada znovu vo väčšom blogovala, ale keď nie som aktívna na blogu, tak som aspoň na instagrame. Nie tak moc ako by som chcela, ale s mobilom fotiť mi príde dosť také vtipné. Niekedy sa až hanbím s takou tehlou fotiť, ale inak je to moja veľká láska a ešte sa musíme poriadne spoznať a možno aj instantné fotky budú o niečom inom ako doteraz.

Knihy som stihla prečítať len dve: Nevestin náhrdelník (Kat Martin) a Kráska (Julie Garwood).
Apríl bol trochu slabota nie len v čítaní, ale aj v blogovaní, výletovaní a zdá sa mi, že vo všetkom. Dúfam, že májové úlovky nebudú takto meškať a že tu bude oveľa viac článkov ako v apríli. Krásny slnečný deň vám prajem :)

2 komentáre:

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...