pondelok 6. júla 2015

Eloisa Jamesová - Bozk pre Annabel


Anotácia:
Slečna Annabel Essexová má pri výbere manžela vysoké nároky. Jej nastávajúci musí byť bohatý, pretože už má po krk deravých striech a obnosených šiat. Mal by to byť Angličan z civilizovaného Londýna, pretože Annabel miluje hodváb a teplú vodu, a k tomu pekný, láskavý a inteligentný.
Annabel mala šťastie - presne takého pekného, láskavého a múdreho muža stretla. Jej budúci manžel nie je nikto iný ako chudobný Škót - gróf z Ardmoru a jeho jediným majetkom sú pekné oči, bystrá hlava a vzrušujúce bozky.
Nečakaným zvratom osudu sa s ním mladá Annabel ocitne v koči smerujúcom do Škótska. Každý si myslí, že sú manželia, keďže spia v spoločnej posteli. Okrem toho sa zabávajú hrou na otázky, v ktorej víťaz získa bozk. Prečo nie? Veď onedlho sa zosobášia.

O knihe:
original - Kiss me, Annabel
- 2. časť zo série o sestrách Essexových:
Veľa kriku pre teba; Bozk pre Annabel; The Taming of the Duke; Pleasure for Pleasure
obálka - pekná, len ten chlapík mi pripomína toho, ktorý je už na xy knihách, ale aj keby to bol on nevadí

Moje pocity:
- ešte júnová kniha (v júni som prečítala 3 knihy a nenapísala som ani o jednej :O takže to musím rýchlo napraviť)
- na túto knihu som sa tešila tak pomenej. Jednotka bola fajn, ale až tak ma neohúrila. A hlavná hrdinka, Annabel, ktorá ide len po chlapových peniazoch ma tiež nelákala, ale keď sme sa jej dostali pod kožu a zistili sme prečo tie peniaze chce až som plakala. Sestry Essexové boli naozaj také chudobné, že jedli stále to isté a niekedy ani nemali čo jesť. Oblečenie nosili už také vypraté, že niektoré museli farbiť, ak sa to dalo. Keď ich otec predal koňa, aj keď pod cenu, oni sa aj tak tešili, lebo to znamenalo, že budú mať čo jesť... Takže Annabel nebola taká zlatokopka ako to vyzeralo na prvý pohľad. Potom mi jej bolo aj ľúto, teda ich.
- keď si mala zobrať chudobného škóta zase som smoklila. To bolo také nespravodlivé. Samozrejme som čakala, že sa nejakým zázrakom dostane k peniazom a možno mu v tom pomôže aj hlavná hrdinka, ale nestalo sa tak, či?
- zato, Ewan, hlavný hrdina si také niečo ani nevedel predstaviť. V tomto mi prišiel trochu naivný. Neviem ako to vyjadriť, ale myslel si, že človek môže byť aj v chudobe šťastný. Nie žeby to nebola pravda môže, ale to by sa nemohol starať o usadlosť, hladné krky, služobníctvo a veeeľa, veľa iného.
- bola som zvedavá ako a prečo skončili Annabel a Ewan spolu. On potreboval bohatú dedičku a ona bohatého manžela. Takže obaja hľadali niečo iné, keďže oni boli chudobní. A bolo to celkom zaujímavé (lišiacky úškrn:)
- najskôr som bola v šoku, že Imogen zomrel manžel, ale potom som si na všetko spomenula a dobre sa jej stalo, ale prečo sa z nej stala taká coura nechápem. Tak som zvedavá na vysvetlenie. Aj keď nejaké nápady by som mala, ale nechám si to vysvetliť.
- aj keď sa Imogen správala ako pobehlica a liezla mi na nervy, ale už sa teším na jej knihu a vlastne aj na Joshie a Mayna. To budú teda zaujímavé dvojice. Tam to bude určite iskriť. Tak Ikaraci šup do prekladania a nie že to skončí ako s rodinou Hatttaway. Zase sa najlepšie knihy nepreložili a séria v háji. Pampe dokop sa už konečne k tej angline, nech môžeš čítať čo len chceš!!!
- inak musím povedať, že Imogen trochu zatienila Annabel
- jeho stará mama mi nebola moc sympatická až na konci sa to s ňou zlepšilo. Bola taká zvláštna.
- Ewan mal celkom zaujímavú rodinku. Zaujímavá stará mama, ktorú volal nana, ale vôbec nebola taká milučká ako to jeho oslovenie. Jeho bláznivá ex snúbenica a jej syn Gregory. A bonus na záver traja mnísi.
- už v polke by som povedala ok kniha môže skončiť. Všetko je vybavené, ale to by bola dosť nuda, lebo sa tam neudialo nič prevratné a potom to zase prišlo.
- to ako skončili na farme Kettlovcov a čo všetko sa tam dialo bolo zaujímavé, vtipné a vzrušujúce. Keďže Ewan chcel dokázať Annabel, že aj chudobný ľudia môžu byť šťastní ostali u nich a museli sa o všetko starať a byť len v jedných šatách a chudiatko Annabel musela prať v ľadovej vode, ale aj tak to bol zaujímavý kúsok deja.
- ich svadba bola neuveriteľná asi by ma z takej svadby porazilo. Hotový blázninec.
- Imogen sa možno správala trochu divoko a preto by človeka nemalo prekvapiť ani to, že uniesla Mayna, ale mňa to teda prekvapilo, ale dobre som sa pri tom zabávala
- prvá čas ma až tak nebavila, ale táto to zachránila a už sa neviem dočkať ostatných. Takže ak sa vám jednotka moc nepáčila, dajte tejto sérii ešte jednu šancu v druhej časti a určite si budete chcieť prečítať aj o ostatných slečnách z tejto rodiny.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...