piatok 24. júla 2015

Piatkový krásno-zvierací veget

Už skôr som zachytila ukážky z tohto filmu, ale nejako to išlo mimo mňa a keď som si googlila niečo na pozeranie vybehol mi a tak som si ho pozrela a neľutujem. O čom je reč?


Kráska a zviera / La Belle et la bete

zdroj

Nie je to tradičný príbeh o Kráske a zvierati ako poznáme napríklad z rozprávky od Disneyho. Trochu zvláštne prevedenie, ale aj tak som bola očarená.
V klasickej rozprávke žila Bell len so svojim otcom. Tu mala ešte aj dve sestry a troch bratov. Boli celkom zvláštna rodinka.
Muž, ktorý chcel zabiť zviera bol v originál rozprávke chlap, ktorý chcel Bell ale ona ho nechcela. Tu to bol chlap, ktorý mal nevyriešené účty s jej bratom a na zámok išiel kvôli bohatstvu, ktoré tam bolo.
Obrovské mínus :D neboli tu spomenuté knihy alebo knižnica na zámku, čo mne ako knimomilovi chýbalo. A keďže Bell rada čítala tak som to očakávala.
Nebudem prezrádzať, čo sa tam stalo a kto a prečo princa zaklial, ale poviem vám, že som nepochopila kedy sa Bell stihla do neho zamilovať.
Chýbali mi tam aj tí jeho sluhovia - svietnik, hodiny... Ale tu ich nahradili tie zvláštne bytosti, ale tiež sa mohli viac kamošiť s Bell.

To, že ste videli rozprávku Kráska a zviera alebo čítali knihu ešte nič neznamená, lebo toto je úplne iná Kráska a zviera, ale vôbec nezaostáva.

Aj  keď výber hlavného hrdinu bol dosť zaujímavý. Podľa mňa na prvý pohľad nie je vôbec pekný alebo aspoň mne sa nezdá, žeby mal takto vyzerať princ - zviera po premene. Skôr si predstavujem nejakého očarujúceho hlavného hrdinu. Ale sympatický bol to mu musím uznať. Niečo sa mi na ňom páčilo. A zase aj pred premenou na zviera vyzeral, tak trochu divoko ako zviera.

Zámok, krajina aj všetko okolo bolo krásne. Naozaj úžasne rozprávkové. Tie malé príšerky - havkovia, čo tam behali boli na zjedenie. Určite odporúčam si to pozrieť. Aj keď je to dosť dlhá rozprávka skoro dve hodiny, tak na konci mi bolo ľúto, že už je koniec a zvládla by som ešte nejaké to predĺženie.

Pripájam vám aj video. Možno vás naláka.



Prajem pekný večer a ešte krajší víkend. Videli ste už túto rozprávku? Páčila sa vám? Ak si ju pozriete dajte mi vedieť ako sa vám páčila :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...