štvrtok 24. septembra 2015

Sandra Brown - Stretnúť šťastie


Anotácia:
Prvý z románov úspešnej trilógie Sandry Brownovej - Stretnúť šťastie zoznámi čitateľa s rodinou Tylerovcov bývajúcou v texaskom mestečku Milton Point, v ktorom vlastnia malú naftársku spoločnosť a prenajímajú ťažobné zariadenia. Je to príbeh o Luckym Tylerovi, modrookom, svetlovlasom, temperamentnom človeku, ktorý priťahuje maléry a neraz sa ocitne v nepríjemných a nebezpečných situáciách. Zúčastnené strany zvyčajne nevyjdú z konfliktov so zdravou kožou, ale najviac trpia, samozrejme, ženy. Osudové sa mu stane stretnutie s tajomnou červenovláskou, pre ktorú sa zapletie do bitky. Po noci znamenajúcej obrat v Luckyho živote žena zmizne a Lucky si uvedomuje, ako intenzívne ho priťahuje. Zaujíma sa o ňu omnoho viac, ako o všetky mladé ženy, ktoré poznal doteraz. Pustí sa do usilovného pátrania nielen z nutnosti preukázať svoje alibi na večer, keď boli spolu a keď v podniku Tylerovcov horelo, ale aj z vášne a rastúcej túžby, ktorá v ňom vzplanula. Strhujúce rozprávanie o Luckym a Devon - o najskôr odmietanej a neskôr naplnenej láske - sľubuje, že aj ďalšie spisovateľkine romány o rodine Tylerovcov, o Luckyho staršom bratovi Chaseovi a mladšej sestre Sage - budú dobrým čitateľským zážitkom.

O knihe:
original - Texas! Lucky
- 1. časť zo série texaskej rodiny Tylerovcov:
Stretnúť šťastie; Láska na druhý pohľad; Stretnúť svoj sen
obálka - vtipné je, že obálka sa mi páči. Keby v nej bolo niečo o pláži, dovolenke... Keby sa hodila k deju nič nepoviem. Možno je trochu o ničom, ale mňa niečim zaujala, ale problém je v tom, že k deju sa nehodí ani len tými uterákmi.

Moje pocity:
- augustová kniha
- začiatok mi prišiel trochu divný. Devon sedela v bare a dá sa povedať, že sa nechala obťažovať (neskôr sme zistili prečo to tak bolo) a Lucky jej chcel pomôcť a ešte z toho vyšiel ako blbec. Ona sa na neho naštvala a musel všetko vysvetľovať aj šerifovi. Potom ju "prenasledoval" a skončili spolu v posteli. Plieskam sa po čele a nechápem. Okrem toho, že Sandra má tuším všetky hlavné hrdinky panny má fajn knihy, ale tento začiatok mi prišiel naozaj zvláštny, neprirodzený a potom ako ju našiel ani nehovorím.
- nato čo sa tam všetko dialo mi prišla tá kniha tenká a pritom bola celkom hrubá. Spomeniem len také najhlavnejšie body:
- hľadali niekoho kto Tylerovcom podpálil garáž, ale keďže podozrievali Luckyho, tak sa s hľadaním ani veľmi nenamáhali a tak sa do pátrania musel zapojiť Lucky
- riešil sa tam život Devon, lebo ona bola tak trochu vydatá a Lucky mal frajerku, ktorej tatko bol veľké zviera v banke a ich firma tam mala pôžičku. Takže aj vzťah medzi nimi dvoma bol trochu dosť zapletený
- a ešte čerešnička na torte sa stala na konci. Zomrela dá sa povedať hlavná postava. No skoro ma piclo, lebo bola taká milá a sympatická.
- obľúbila som si tam všetkých Tylerovcov
- jeho sestra Sage bola vtipná, milá a prišla mi rozumná
- jeho brat Chase bol ako starší brat - starostlivý, rozkazovačný, ale k svojej manželke sa choval krásne
- Tanya, Chaseová žena, bola zlatá, milá a obľúbila som si ju
- ich mama bola také pojítko rodiny. Zlatá osôbka.
- musím povedať, že Luckyho prvý zážitok so ženou - dievčaťom bol super (keď bol mladý, mal asi štrnásť). A potom tá pointa :D
- stále sa to točilo okolo Devoninho manželstva a toho kto podpálil Tylerovcom garáž a samozrejme sa tam riešil aj vzťah medzi nimi, teda skôr príťažlivosť, čo bola medzi nimi
- keďže mi boli Luckyho súrodenci sympatický už teraz sa teším na ich knihy
- SPOILER!
- bola som nasratá, smutná a neviem čo ešte všetko, keď zomrela Tanya. Keď som prišla nato, že musela umrieť, lebo je kniha aj o Chaseovi, tak som to z časti chápala, ale Ježiškové husličky oni boli takí šťastní :( A ona bola taká strašne milá, že som si ju obľúbila a nemohla som to poriadne prekusnúť, takže ak nebude jeho kniha úžasná budem poriadne nahnevaná.
- som zvedavá, či sa aj v pokračovaniach stretneme s Luckym a Devon

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...