streda 4. novembra 2015

Augustové úlovky 2015

Začínam konečne pomaly doháňať blog, takže to tu bude ešte trochu také neaktuálne. Staré úlovky, výlety aj prečítané knihy, ale dúfam, že to čím skôr napíšem, zverejním a zase nabehnem do starých koľají a budem všetko pekne stíhať bez stresu a s úsmevom, lebo posledné mesiace ma poriadne prekvapili a udialo sa kopec veci, takže som nič nestíhala a keď som konečne začala stíhať, tak mi ostalo zle a pomaly sa liečim. Tak ideme rýchlo na vec.


Kozmetika:



Supermax Syrine žiletka - rýchla kúpa pred dovolenkou v 101drogerie
Ružové trblietky na nechty - ešte som ich v živote neskúšala :D A to už je aká starina, tak som sa ich rozhodla u čiňanca hodiť do košíka, ale ešte som ich nestihla otestovať. Teda stihla, ale nie na nechty, ale na svadbu na vlasy :D
The One spevňujúci lak na nechty - výhra z Oriflame

DM box

DM Box
- 1x som súťažila a hneď sa mi podarilo aj vyhrať. Síce nemám moc rada podobné boxíky, ale povedala som si, že za 5,-€ to prinajhoršom skončí ako darček pre niekoho.
- nakoniec som si z toho nechala len Fa sprcháč - jazmín mám rada. Deodorant skončil u priateľa, ale teda neviem, či ho bude používať. Som zvedavá. Ostatné veci poputujú ďalej ako darčeky.
- tieto boxíky by sa mi páčili, keby boli nejako špecifikované alebo ako to povedať. Proste pre ľudí s mastnými vlasmi, so suchými vlasmi, s mastnou pleťou, s akné, s tými čo majú radi dekoratívku alebo naopak starostlivosť... Viem, viem, že by to bolo veeeeľmi zložité, ale vtedy by mali tie boxy pre mňa zmysel. Ale aj tak ma výhra potešila a dúfam, že poteší aj obdarovaných.
Fa magic oil pink jasmine - sprcháč, jazmín môžem a sprcháč som momentálne nemala, tak som si ho nechala
Bionsen deodorant - vôňa sa mi vôbec nepáčila
Nivea Q10 perlové sérum proti vráskam - pre mňa nevyužiteľné
Pantene kondicionér na farbené vlasy - kondicionéry nepoužívam, keďže mám mastné vlasy a vlasy si už dlhšie nefarbím, takže zase treba vedľa
Swissdent profi zubná kefka - u mňa už sto rokov nič iné ako Curaproxky nenájdete, takže tiež mimo misu


Oblečenie:


Melónová mini košieľka - na leto na plavky ideál. Síce som ju nestihla toto leto využiť, ale budúci rok sa hádam príležitosť naskytne.
- a padlo zásadné rozhodnutie. Tento mesiac (november) dúfam, že si už konečne kúpim zrkadlo a budem môcť oblečenie do úlovkov fotiť na sebe, lebo takto niektoré veci vyzerajú hrozne. Viď ďalšia foto.


Sexy slušné tričenko - alebo ako ho nazvať. Na obrázku síce vyzerá ako vrece alebo skôr handra na dlážku, ale na tele je sexy. Výstrih je úplne úžasný a nevyzerá ako väčšina mojich tričiek športovo, ale skôr tak slušácky. Nebudem ho ďalej ospevovať, ale radšej sa poponáhľam so zrkadlom, aby som ho mohla ukázať v outfite, keďže inak outfity momentálne nenafotím.


Hawaii plavky - milujem Hawaii, ak by sa mi tam podarilo niekedy dostať na dovolenku, tak by ma z tade nedostali ani tankom. Síce som tam ešte nebola, ale moja predstava je jasná a odzrkadľuje sa v týchto plavkách, ktoré ešte k tomu boli aj za takú smiešnu cenu, že som rozmýšľala, že si vezmem dvoje, ale nakoniec som si povedala, idem na dovolenku kúpim si tam. Ale dobre, že som si doma kúpila aspoň tieto, lebo na dovolenke boli také pálky za plavky, že asi by som tam chodila nahá alebo čo, lebo tie moje ružové jediné čo mám sú už taký dôchodcovia, že by v nich nevyzerala sexy ani Pamela, ale keďže ja sa neopaľujem, ani plávať neviem, takže plavky využívam minimálne, tak mi nebolo treba iné. Ale keďže som išla 1x pri more, tak som tam nemohla ísť ako bezďak, čo znamená, že si musím spraviť zásobičku plaviek, lebo budúci rok (ak Boh dá) ide sa zase pri more. Milovala som more ešte skôr ako som sa tam dostala a teraz to bude ešte horšie. Ak sa mi podarí, tak spravím poriadny dovolenkový článok.


Ružový klobúk - tata mi ho kúpil v Podhájskej a to vám bolo utrpenie. Sedíme si na zmrzline a zrazu telefonát, či chcem klobúk, že tam majú lacné a pekné. Ja reku prečo nie. Tak si vyber aký chceš, ale bez toho, aby som ich videla to nebolo bohvie čo, ale keďže môj tata je v technike celkom šikovný samouk, tak mi pristála v mobile mms a mohla som si vyberať, ale o chvíľu zase telefonát, že či už som si vybrala. Hovorím nie ešte mi neprišla mms... No proste haluz, ale nakoniec mi prišiel domov celkom fešák a na dovolenke som ho prevetrala ako sa patrí, ale dávala som si naň pozor, lebo môj minulý klobúk skončil v hroznom stave a ešte stále to nerozdýchal a bojím sa, že to asi ani nerozdýcha :/ a to bol taký fešák.


Ostatné:


Košíček - maminka mi ho doniesla tiež z Podhájskej, ale netuším čo s ním. Je celkom pekný o tom pokoj, ale ja mám toľko haraburdia v izbe, že sa ho snažím pomaly zbavovať, ale stále mi niekto nejaké volovinky nosí a ja to už fakt nemám kam dávať. Takže ak nezistím, čo by som v ňom mohla skladovať, tak ho musím niekam nastrkať. Nejaké nápady? Bižutku som vylúčila. Na tú sa snažím zohnať niečo, v čom by som ju pekne všetku uložila a nebola by rozťahaná kade tade. A keďže toto je malé, tak nie. Vážne netuším.

od Priateľových rodičov z Tatier

Super teplé ponožtičky - pre cencúľa ako som ja na zimu to pravé
Doska s veveričkou - už som si ju strčila do "výbavy". Pomaly sa môžem aj sťahovať :D Síce by som tam radšej prijala nejakú líštičku, ale aj tak je to milé.


Yankee candle Cassis - túto výhru mi bol čert dlžný. Ani neviem, či sa vám tu mám zase sťažovať, lebo som tak tuším urobila už na instagrame, ale aspoň v skratke. Vyhrala som niečo voňavé, tak som si do nemenovaného obchodu u nás išla po výhru. Prídem tam nikto o ničom nevedel, lebo tam nebola tá pani, s ktorou som si písala, tak jej pánko volá a nakoniec sa z toho vykľulo, že si musím u nich niečo kúpiť, aby som dostala niečo voňavé. No keby som mala u nich nakupovať YC nemám problém, ale tam išlo o trochu drahšie veci, ktoré momentálne nepotrebujem, keďže bývam s rodičmi a neviem kam by som ich namontovala, takže som si povedala kašľať nato a najradšej by som sa niekam vyparila, ale nakoniec sa pánko zľutoval dal mi sviečku a rýchlo som vypadla preč a už sa tam určite v živote neukážem, ale našťastie som u nás našla viac obchodov, kde predávajú tieto úžasné sviečky. Ja síce za sviečku toľko prachov nedám, ale na vosky nedám dopustiť a raz za čas si určite nejaký kúpim. Keby ma tak nebolievala hlava, tak si ich kupujem aj častejšie a pálim každý deň. Tieto sviečky asi v živote nepodpálim a budú mi skrášľovať moju izbičku ako dekorácia.


Z dovolenky:


Mušle - tieto mušle (aj nejaké živé zvieratká, ktoré musel, ale vypustiť!:) vylovil môj chlap vlastnoručné a som na neho hrdá, aj keď teda dosť som sa o neho bála, že sa niekde utopí alebo niečo, ale keďže medzi tým čo sa on potápal som si ja čítala, tak mi bolo skoro všetko jedno


Cukríky - rozhodli sme sa domov podonášať okrem darčekov pre rodinu aj cukríky, tak sme nakúpili niekoľko balení cukríkov všetky sme dali dokopy a porozdeľovali sme to medzi všetkých a aj medzi nás dvoch :) Ešte nejaké tie cukríky doma mám. Keďže ja som skôr na žuvačky.


Zelený čaj - mám celkom slušnú spotrebu zeleného čaju, tak som si nejaký na ochutnávku kúpila aj na dovolenke na dlhé zimné večery
Podgora magnetka - niečo na pamiatku a magnetka je taká samozrejmosť
Kuny - nejaké korunky na pamiatku
Šálka Chorvátsko - v zime pijem veľa čajov a neznášam jeseň, zimu a chlad a krátke dni a rýchle stmievanie pomaly už na obed, tak som si kúpila niečo na spríjemnenie zimy, pri čom budem snívať o lete, teple, mory, plážach a nič nerobení a musím sa priznať, že to zaberá. Aspoň trošičku zatiaľ.


Plameniaková plážová taška - moja plážová taška bola už stará, hrozná. Proste nič moc, takže som si zaslúžila nejakú novú, peknú a samozrejme ružovú :) Som rada, že som si ju kúpila na začiatku dovolenky, lebo som ju potom hrdo nosila každý deň.
Biela šatka s ružovými bodkami - chcela som nejakú šatku na plavky. Na iných babách to vyzerá veľmi pekne a keďže mám rada ružovú, tak nad touto som dlho nerozmýšľala a asi som mala. Tie bodky pustili a celá šatka vyzerá ako sto rokov používaná :( Fľakatá. Po prvom použití pri mori to bolo úplne na prd. Zrejme som ju mala doniesť domov oprať v octe a možno by to tak nedopadlo, ale keďže som ju chcela začať používať hneď smola.


Knihy:


Sidney Sheldon - The sky is falling
Lisa Jane Smithová - Upírske denníky
- Priateľova teta sa sťahovala, tak posúvala knihy ďalej, tak som si ulovila aspoň tieto. Anglickú knihu sa chystám raz prečítať, keď sa konečne naučím poriadne anglinu. Ale Upírske denníky asi posuniem ďalej. Už som z toho seriálu nejako vyrástla a zase radšej si pozriem seriál a budem slintať nad Damonom, ale uvidíme.
- a keďže som tieto knihy dostala, tak som tento mesiac neporušila nakupovaciu stopku, čo sa týka kníh a som opäť na seba hrdá


Začiatok augusta som strávila ešte u priateľa, keďže jeho rodičia boli na dovolenke, takže som len leňošila a potom sme sa išli dovolenkovať do Chorvátska a zastavili sme sa aj na Plitvických jazerách, ale o tom potom.

Za august som stihla prečítať len dve knihy, ale aj to je lepšie ako nič :)
Veľká vášeň (Jayne Ann Krentzová), Stretnúť šťastie (Sandra Brownová). Síce mi trochu dosť dlho trvalo kým som o nich niečo napísala, ale všetko dobieham. Viď aj tento článok, takže vidíme sa neskôr a dúfam, že mi do toho už nič nepríde. (klop, klop, klop)

Pekný dník a dúfam, že máte ešte nejaké to slniečko na potešenie dušičky ako my :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...