piatok 25. decembra 2015

Novembrové úlovky 2015

Ja viem, že blog zanedbávam a je mi to ľúto. Chcela som s blogom niečo dokázať a teraz si akurát, tak dokazujem, že nestíham sto veci naraz. Vyčerpáva ma všetko, čo sa v poslednej dobe deje, aj fyzicky, aj psychicky a nechcem písať články v stave, keď nemám na nič chuť, lebo si myslím, že na tých článkoch sa to aj odzrkadľuje a taktiež sa nechcem stále na blogu na niečo sťažovať, tak si radšej sadnem ku knihe, keď mám nejaký ten čas a čítam si a zabúdam na všetko. Aspoň na chvíľu.
Keďže tu máme Vianoce nejdem sa sťažovať, ale chcem Vám popriať Šťastné a Veselé a veľa lásky, zdravia a šťastia. Ostatné príde, len si to treba želať a ísť si za tým.
Ja idem rovno na vec a poukazujem vám, čo sa mi poradilo uloviť v novembri.


Kozmetika:

bionatural.sk

Sheabutter Cottage, Bentonítový íl
Ecce Vita, Tarika bylinný prášok na akné
Saloos, kvetinová pleťová voda - Levanduľa
                                                     - Medovka
- nedávno sa mi minula maska v prášku, tak som si zaobstarala nové. Musím sa priznať, že som sa jej predtým nevenovala poriadne a používala som ju raz za uhorský rok, ale keď som ju začala používať trochu častejšie všimla som si, že mi pomáha s pleťou. Takže teraz sa musím dokopať k tomu, aby som masky začala používať pravidelne, tak som si kúpila niečo na ich výrobu. Dve masky a dve pleťové vody. Pleťové vody používam hlavne pod olej, ráno aj večer, ale trochu si pridávam aj do masky. Tarika som si objednala hlavne kvôli bioblogerinas na instagrame, ale ešte som ju neskúšala, ale poriadne sa na ňu teším a som zvedavá. Bentonítový íl som už párkrát použila, ale predtým tá maska sa mi lepšie nanášala. Táto je dosť hustá, ale prišla som nato, že keď ju na tvári masírujem, tak je to lepšie. Uvidíme pri dlhodobom skúšaný. Hlavne na účinky som zvedavá. Viac sa vykecám, keď to všetko pomíňam.


Essence pure skin čistiace pásiky na nos
Maybelline Lashsensational špirála
Lilien krém na ruky s pumpičkou
- pásiky na nos používam Niveacke, ale ich cena a to, že sú tam aj tie na čelo a bradu ma dosť odrádzajú, tak som skúsila siahnuť po týchto od Essence a musím povedať, že nie sú vôbec zlé. Uvidím po dlhšom používaní.
- nechcem to zakríknuť, takže o tejto špirále zatiaľ nepoviem nič, ale som zvedavá, či bude taká aká sa mi zdala pri prvom použití a potom vám hodím foto na insta.
- ja a krémy na ruky to je niečo, čo k sebe patrí a keď som uvidela tento s pumpičkou, tak som ho musela hodiť do košíka, aj keď som mu nedávala nejaké extra šance, že bude dobrý, ale tá pumpička sa mi k posteli hodí. Nemusím otvárať a zatvárať krémiky, stačí len stlačiť pumpičku a rozotrieť krém.

výhra: Oriflame

Medový hojivý zázrak - podarilo sa mi ho vyhrať v Oriflame a tieto vajíčka sú asi jediná vec, čo momentálne od Oriflame používam. Teda chcela by som pravidelne používať, ale som nato lenivá, ale už sa zlepšujem. A keď sa zlepším poriadne dala som si sľub, že si kúpim GS gel laky :D Už sa na ne teším, tak musím mastiť, pilnikovať a lakovať, aby moje nechtíky boli tip-top a mohla som sa s nimi chváliť :)


Oblečenie:


Čierna čiapka - dostala ju starká a ja som ju podedila, ale je mi malá, tak ju podedí zase niekto iný. Toto posúvanie veci ma začína baviť :D


Ostatné:


Biela plachta na posteľ - keďže som mala v pláne kúpiť si nový matrac a mala som červenú plachtu, tak tú som posunula ďalej a musela som si kúpiť konečne nejakú bielu a je aj celkom pekná.


Album na fotky - dostala som ho od priateľa k meninám, lebo som po ňom už dlho slintala. Síce sa mi do neho nezmestili všetky moje fotky, ale do knižnice mi pekne zapadne a veľmi sa mi páči.


Mimoni DVD - môj chlap ma miluje, aj keď som niekedy decko a ja milujem rozprávky a samozrejme aj jeho. Síce som čakala od rozprávky trochu viac, ale aj tak sa mi páčila.


Ružové krabice - sťahovala som kozmetiku a keďže ju mám momentálne provizórne v knižnici, tak som jej musela kúpiť aj nejaké boxíky. V jednom mám menšie zásoby kozmetiky a do druhého hádžem spotrebovanú kozmetiku a konečne v tom mám trochu poriadok.


Vianočné washi pásky - uvidela som ich v Lidli a boli také chutné, že som si ich musela kúpiť a aj som ich už využila na Vianočné kartičky


V novembri sme sa vôbec nevýletovali. Jediný výlet bol s našim Piňďušom veterinárke, lebo je chudák choručký. Niečo má s pankrácom a má aj kamene. Takže môžeme začať stavať :D Len škoda, že to nie je taká zábava. Aj to je jedna z príčin prečo som úplne ko. Je strašne pozerať sa na neho ako pochudol, lebo je na diéte, tlačiť do neho lieky, ktoré nechce a vidieť ako mu je niekedy zle. V takýchto prípadoch ma štve, že nevie rozprávať a nemôže nám povedať, čo ho bolí. Niekedy si prídem ako šibnutá starať sa tak o psa, ale pre mňa je to člen rodiny a kto takéhoto nejakého člena má určite vie o čom hovorím, ale pomaly sa hádam z toho dostane a hádam sa mu nájdu aj nejaké jedlá, ktoré pri diéte bude môcť jesť a začne trochu priberať.

Za november som síce prečítala 0,0 nových kníh (nejaké "staré" som samozrejme čítala), ale to nevadí, lebo som si do knižnice kúpila novú policu a tak sa mi ju podarilo o niečo zväčšiť. Po novom roku, by som chcela poposúvať police, tak aby sa tam zmestilo o nejakých pár políc viac, ale to musí zapracovať priateľ a vyvŕtať diery, takže som to nechala až na budúci rok.
Rada by som spravila aj článok o mojej knižnici, ale momentálne je v takom všelijakom štádiu, lebo sa v nej tlačí aj kozmetika a je v nej trochu taká tlačenica, kvôli tomu, že som vyhodila skrinku, kde som mala kozmetiku a urobila som miesto na zrkadlo, ale ešte som si nestihla kúpiť nový stôl, do ktorého chcem uložiť kozmetiku. Nato nie sú momentálne financie, takže zatiaľ to bude takto ako to je. Ale keďže sa chcem pochváliť mojou knižnicou, aj keď nie je ešte úplne dokončená, tak sa pokúsim nafotiť ju čím skôr a spraviť článok. Ak sa mi to nepodarí do konca roka, tak dúfam, že nový rok by som začala nejakým takýmto pozitívnym knižným článkom. Uvidíme.

Poriadne si cez sviatky oddýchnite a načerpajte nové sily ako sa pokúsim aj ja. Človeku sa to možno nezdá, ale stres a naháňačky za niečím dokážu človeka poriadne unaviť. Takže aspoň raz za čas si treba poriadne oddýchnuť a kedy je nato lepší čas ako na Vianoce? Pustiť si nejaké romantické vianočné filmy alebo si prečítať nejakú dobrú knižku alebo sa venovať len tak sebe, či rodine a samozrejme aj nejaký ten dobrý skutok určite poteší nie len vás, ale aj toho, komu ním pomôžete.

Krásne sviatky a pekný večer vám želám :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...