streda 9. decembra 2015

Októbrové úlovky 2015

V týchto úlovkoch bude prevládať kozmetika, ale už sa mi minuli "zásoby", tak bolo treba nakúpiť si nové. Poďme rýchlo nato, lebo aj teraz som cela nažhavená predstaviť vám tieto produkty, aj keď ich mám už dávno doma a testujem. Som zvedavá, či sa aj vám budu páčiť, tak ako mne a či si nájdete niečo čo by ste chceli alebo máte doma :)


Kozmetika:

biokrasa.sk
Salt of the earth spray deodoratnt - mne celkom pomáha. Proti poteniu ani moc nie, ale nesmrdím už ako starý cap. To bolo fakt hrozne, takže som ho zaobstarala aj pre niekoho z rodiny ako darček.
Marilou BIO pleťový peeling - tu som trochu rozmýšľala, či kúpiť alebo nie, keďže bol v akcii kvôli tomu, že mu za chvíľu končí dátum spotreby a nato som dosť háklivá, ale nakoniec som sa rozhodla, že zoberiem, keďže sa chystám poriadne maskovať, tak peeling potrebujem a žiadny už nemám a prírodný. Kto chce psa biť, palicu si nájde :D Ale fakt som peeling potrebovala.
Soaphoria Ricinový olej
Soaphoria Olej z čiernej rasce - olejičkujem už dlhšie a zatiaľ som verná značke Soaphoria (len škoda, že sa aj tieto fľaštičky nedajú vracať), ale stálicu medzi olejmi som si ešte nenašla. Tak skúšam a skúšam. Ale teda Ricinový olej bol boj, lebo frajer si robil srandu, že to používa do auta a že mi ho ukradne do motorky. Ja som nechcela používať niečo čo sa nalieva do auta, ale nakoniec, keď je to také dobré, že si to chlapi dajú do áut o čo som ja horšia?
Urtekram Rhassoul šampón pre objem vlasov - ja som už z tých mojich vlasov taká zúfala, že by som išla aj na koleno alebo celý rok nosila čapicu. Väčšinu času nosím cop alebo štipec, lebo tie vlasy boli také humačske mastné, že to bola nie len hanba, ale aj hnus. Jak keby som bola bezďak a neviem sa o seba starať :( Takže som si išla po radu k odborníkovi - Luc z blogu Život podle Lucie. A šťastnou náhodou som objavila tento šampónik na biokrase, preto vznikol tento nákup aj u nich. Zatiaľ som v štádiu testovania a to čo vidím sa mi páči. Vydrž je síce len 1-2 dni, ale to je možno len môj blbý pocit, že vlasy vyzerajú mastne, lebo na dotyk sú celkom fajne. No uvidíme, keď spotrebujem. Ale už teraz viem, že koho budem obťažovať aj nabudúce. Ďakujem :*
Soaphoria čistiaca pena na zmiešanú pleť - tento výrobok som si všimla už dávnejšie, ale keďže používam mydlá a tie sa mi zdajú lacnejšie a vydržia aj dlhšie, tak som nejak nechcela utrácať, ale po vyskúšaní vzorky by som do toho išla. Pleť bola jemnučká, vôbec nie vysušená a veľmi pekne to voňalo, keby nemám ešte skoro celé mydlo, ktorého spotreba mi trvá dosť dlho, tak by som kúpila plné balenie. S týmto výrobkom ako darčekom sa parádne trafili.
Veľmi ma potešila aj taká drobnosť ako vrecko, že mi ďakujú za nákup, lebo je také chutnučké.


Balea gél na holenie s Aloe vera (DM) - gély sa mi v poslednej dobe páčia viac ako peny. Len keby tie babské neboli také drahé. Pri mojej spotrebe sa mi to zdá fakt veľa, ale tento aj celkom pekne vonia. Tak babsky :)
Naturalis telové mlieko s olivami (Kaufland) - zdá sa mi, že toto telové mlieko bol krok vedľa, ale už som nutne potrebovala nejaké mlieko, ktoré mi nebude ľúto míňať vo veľkom, lebo bolo hrozne drahé. Rada sa hýčkam, ale keď mám nejaké drahé masielka alebo niečo, tak si ich šetrím a to je potom o ničom, ale uvidíme, keď budem mliečko dlhšie používať. Možno prekvapí.
Dermacol Aroma ritual sprchový gel čierna čerešňa - u nás v samoške sme dostali k 3 figaro čokoládam tento sprcháč. Samozrejme z toho čo bolo na výber ma najviac lákal tento, ale ľutujem, že sme ešte nezobrali viac čokolád (, lebo ich mám naozaj rada, takže zjesť by sa zožrali :D), lebo keď sme tam išli už neskôr, tak už nič nebolo :( Chcela som vyskúšať ešte ten kokosový, ten chcela maminka. No čo už smola. Tieto sprcháče sú síce nič moc čo sa týka, že by nejak premastili telo, čo je škoda, ale tá vôňa je úžasná.
Cien SOS krém na ruky (Lidl) - potrebovala som krém na ruky. Boli sme v Lidli a šup s ním do košíka, ale musím povedať, že neľutujem. Je parádne mastný, len horšie sa vytláča z tuby, lebo je dosť tuhý.


Oblečenie:


2 teplučké ponožky - ak príde treskúca zima som na ňu pripravená. Dobre treskúca zima ešte neprišla, ale už ich používam (teda tie minulé od svokričky) a sú parádne teplučké. Ráno sa mi z nich ani nechce, ale nezmestia sa mi potom nohy do papúč :D


Ostatné:


Mimoni - môj chlap ma pozná. A ani mu nevadí, že som ako malé decko. Teda možno mu to aj trochu va, ale aj tak ma ľúbi :D Lebo mi stále nosí niečo mimoňové. V tom maličkom Mimoňovi boli cukríky - banánové. Naozaj malé banániky, len škoda, že mi nechutia :/
Mimoň napravo je lampička a lízatko. Lízatko som ani nekoštovala, ale s lampičkou si povečeroch, keď sa nudím svietim a premietam na stenu červeného Mimoňa s lucerničkou a upírskými zubami, ale najskôr som si myslela, že lucernička sú knihy, takže smola. Je to Mimoň s knihami a hotovo :)


Obaly na mobil - Samsung Galaxy Note 3 - to mi teda trvalo, kým som si kúpila nejaké obaly na môj mobil, lebo som chcela najaké pekné obrázkové, gumené, ale aj lacné, tak som rada, že sa mi podarilo ukoristiť týchto dvoch fešákov, ale aj tak stále snívam o tom krásnom Mickey Mousovi, ktorého som videla s nápisom If you can dream it, you can do it. Ta myšlienka sa podľa mňa ku mne hodí a takisto aj Disney. Ach, ja a rozprávky :)


Knihy:


Lisa Kleypasová - Krištáľový záliv vo Friday Harbore
- áno zase som zhrešila a porušila stopku, ale vážne inak sa nedalo. Bola to odmena za všetkých pobehaných doktorov a za všetko. A to som ich ešte neobehala všetkých. Vrr. A keďže túto knihu od Lisy som do série potrebovala, tak nebolo o čom a urobila som si radosť :)


Október bol taký crazy mesiac, že síce som až doteraz mala rozčítanú knihu, ku ktorej som sa, ale nemohla dokopať, lebo nebola podľa mojich očakávaní a dosť ma rozčuľovala, ale keďže som ju chcela dočítať, tak som ju odložila a jediné knihy, ktoré som čítala boli tie, ktoré som už niekoľkokrát čítala a vylovila som si ich z knižnice a pri nich som relaxovala, lebo som vedela čo ma čaká alebo som si aspoň zaspomínala a oprašila na čo som si náhodou nespomínala. Takže za október ani jedna prečítaná nová kniha, ale kopec starých.

Ani výlety na tom nie sú o nič lepšie, ak nerátam návštevy doktorov :) Ale hádam sa to pomaly dostane do normálu a nový rok začnem happy :) Držíme si palce.

Pekný dník :)

2 komentáre:

  1. Ahoj ! :) Neurobíš nový článok o tvojej aktuálnej knižnici ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj. Už dlhšie som sa nato chystala a nakoniec som sa rozhodla, že cez Vianoce by som ju nafotila a keď som si prečítala tvoj komentár, tak ma to nakoplo a rozhodla som sa, že článok už fakt nemôžem odkaldať :) Takže ďakujem za povzbudenie a článok už je na svete :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...