pondelok 7. decembra 2015

Septembrové úlovky 2015

Poďme rýchlo na vec a na konci sa zase vykecám :)


Kozmetika:


Curaprox zubné kefky - moja stálica. Nie je o čom.
Simply venus žiletky - aj toto je u mňa momentálne stálica, kým nenájdem niečo lepšie
Rempo nechtíkový krém na ruky - teraz mám takú spotrebu krémov na ruky, že mi je jedno, čo používam len nech niečo mám, lebo stále si zabúdam kúpiť v obchode poriadnu zásobu krémov. Vždy si kúpim len jeden a poviem si, že nabudúce. Potom ho stihnem šmahom ruky minúť a nemám. Takže potom beriem hoc čo. Aj obyč indulonu len nech niečo mám.
Aussie Miracle beach waves - čítala som, že tento prípravok robí pekné vlny ako pri mori a že obsahuje soľ alebo niečo také, takže aj trochu vysušuje a na moje mastné vlasy by sa mi niečo zišlo nech ich to trochu presuší, ale asi to nebola najlepšia voľba, lebo nič poriadne to s vlasmi nerobí, takže ho hlavne používam, keď mám mastne vlasy, aby vyzerali aspoň ako tak divoko nie len mastne :D Uvidím pri dlhodobejšom používaní.
Essence ceruzka na pery 07 cute pink - išli sme na svadbu a keďže som doma nemala žiadny rúž, tak som rýchlo v Kauflande schmatla túto ceruzku na pery a povedala som si, že lepšie ako nič. Na svadbe som ju použila spolu s leskom na pery labello čerešňa a nevyzeralo to až tak zlé. Budem si naozaj musieť spraviť nejakú základnú dekoratívkovú základňu :D
Essence Stay all day 16h korektor 10 natural beige - dokonca ani korektor som nemala, tak som siahla po tomto a povedala som si lepšie ako nič, ale on nie je až taký zlý ako som si o tejto značne myslela. Celkom dobre kryje a vydrž je taká tiež celkom v pohode.
Rozprašovač na vodu - momentálne používam odličovací olej, tak namiesto vody z kohútika si ju na tampónik ľahko nanesiem z rozprašovača


Oblečenie:


Čipkované tričko - jednoduchých tričiek nemám veľa, takže toto som uvítala a keďže to bola jediná vec, ktorá mi v kabínke sedela (z poriadnej hromady veci), tak som sa mu potešila.


Tričko s motorkou - na leto na motorku


Mikina Lady a Tramp - snažím sa. Tak veľmi sa snažím, ale ja proste tie detské obrázkové veci milujem a táto mikina bola ešte k tomu aj za nejakú smiešnu cenu u činanca, keď mal veľké výpredaje, tak som ju tam jednoducho nemohla nechať. A to k činanom už moc nechodím nakupovať, lebo tie ceny sú hrúza des rovnako ako kvalita, ale vo výpredaji to bola fakt smiešna cena. Už si presne nepamätám. Len ma štve, že som ju ešte nemala na sebe, takže asi až v lete ju vyvetrám.


Me to you nohavičky - viem, že gaťky na net nepatria, ale tieto sú nové, čisto oprate a najsladšie aké som kedy mala. Len škoda, že boli také drahé. Inak by som si ich kúpila za vagón. Teda presnejšie Priateľ, lebo jeho som ukecala, že ich nutne potrebujem. Teda ani som moc kecať nekecala. Len som nahodila taký ten psí pohľad, že keď mi ich nekúpi budem hrozne smutná :D


Modro-biele šaty na svadbu a krémovo-biele topánočky - bode to je fotka. Ja viem, ale ešte som sa nedostala k fotkám od fotografa a toto bola jedna z dvoch fotiek, ktoré sme na svadbe odfotili a dala sa použiť. Ja netuším načo mám vôbec mobil a foťák, keď fotim tak málinko a ešte v takej kvalite ako keby som fotila na nokiu 3310. Asi si fakt musím k tomu sadnúť alebo zaplatiť nejaký kurz pre debilkov. Ale šaty sú podľa mňa veľmi pekné a takisto aj topánočky, aj keď som pobehala milión obchodov a nikde nemali moju veľkosť a nejaké pekne topánočky, ktoré by vyzerali princeznovsky a nie ako pre obra (áno aj moja mini noha môže vyzerať ako slonia. Chce to len tie "pravé" topánky.). Nakoniec sme našli až u činanca v susednom meste, kde som si kupovala boty aj na bratrancovu svadbu. Len som si neni istá, či sa hodia na svadbu a k týmto šatám.


Ostatné:


Štipčeky alebo ako to nazvať - takéto rada používam. Celkom dobre mi držia vo vlasoch.

od najkamošky z dovolenky v Tatrách

Friend náramok - od naj kamošky, ale je mi veľký :(
Kamzík náušnice - :D aspoň, že to nie sú kravy :D Kedysi by som takéto náušnice nosila normálne medzi ľudí. Veď som aj stoličky nosila na ušiach. Také malé. Nie normálne veľké :P Ale dnes. Neviem. Uvidím. :D Ale inak sú chutní.


Knihy:


Lisa Kleypasová - Jazero snov vo Friday Harbore
Elizabeth Haranová - Osudná búrka
Rexanne Becnelová - Milenka na jednu noc
Meredith Duranová - Vášnivý dotyk
- zhrešila som. Viem. Za september som porušila moju stopku, čo sa týka kníh. Ale! Musím podotknúť, že u nás otvorili nové kníhkupectvo a ja som predsa knihomil. Ako by to bolo keby som ho obišla? Už prvý deň som si ho išla obzrieť a nakúpiť aspoň jednu knižku :D Samozrejme už na ceste do kníhkupectva som vedela, že asi neodídem len s jednou knihou, ale dúfala som :P Ale. Jazero snov som si musela kúpiť, lebo je to LK a ju mám rada a túto knihu som ešte nemala. Osudná búrka je kniha, po ktorej už pokukujem poriadne dlho a nikde som ju nemohla zohnať. A Milenka na jednu noc a Vášnivý dotyk mi do rúk skočili samé. Čo som mala robiť?

oneskorený narodeninový darček od kamošky

Patricia Gaffneyová - Raj lásky
Susan Elizabeth Phillipsová - Snívaj svoj sen
Najlepšie svetové čítanie
- prvé dve vyberala kamoška, ktorá sa trafila, aj keď prvú spisovateľku nepoznám, ale vyzerá to celkom dobre, ale poslednú vyberal jej priateľ a ten sa až tak netrafil. No čo vám poviem. Vidno kto má pozná. Ďakujem mici :*

zachránená kniha

Wonders of the world - rada by som precestovala celý svet, ale keďže nato treba financie (aj zadarmo by sa to samozrejme dalo, ale to by nebolo nič pre mňa. Ja potrebujem aspoň minimálne pohodlie.), tak aspoň takto si pocestujem. Rada si občas pozriem nejaké prírodopisné, dokumentárne filmy alebo prelistujem, takéto zaujímavé knižky a dokonca táto je ešte aj v angličtine, tak sa hádam aj niečo priučím.


Za september som stihla prečítať 4 knihy: Osudom spojení (KEW), Jazero snov vo Friday Harbore (Lisa Kleypasová), Polnočná spoveď (Candice Proctorová), Láska na druhý pohľad (Amanda Quicková). S recenziami to bolo už o trochu horšie. Ešte stále som recenziu na knihu Lásku na druhý pohľad nedokončila a to je už december, ale pomaly všetko dobieham.

September bol celkom pekný mesiac. Boli sme na svadbe môjho "bratranca". Boli sme sa pozrieť v Bojniciach na elektromobily a taktiež sme boli v Žiline na kolaudáciu nového domčeka.

Som rada, že aj septembrové úlovky mám za sebou a som zase o krok ďalej čo sa týka zameškaných článkov, ale keďže je ich tak veľa, tak dúfam, že aspoň do Vianoc to stihnem všetko dobehnúť (myslím do týchto :D).

Nice day :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...