štvrtok 14. januára 2016

Unboxing Bionatural - Moje 1. video na YT

Rada by som občas natočila aj nejaké to video na youtube.
Aby ste ma videli trochu naživo a aby som sa ja otrkala a stala sa odvážnejšou, čo sa týka kecania.
Písať dokážem ako ďábel a prsty mi behajú po klávesnici ako divé, ale ako náhle príde na očný kontakt som ako kus ľadu. Jediní s kým sa mi huba nevie zavrieť sú priatelia. Ale keďže by som sa rada stala trochu takou extrovertnou, tak by som rada začala natáčať a vypúšťať videa aj medzi ľudí. Problém je len v tom, že si o sebe nemyslím veľa pozitívnych veci, čo sa týka môjho kecania, ale rozhodla som sa risknúť to a pustiť prvé video a uvidím ako zaboduje.

Občas je risk aj zisk.
A ak nie, tak ja sa dokážem zasmiať aj sama na sebe a keďže som dosť sebakritická nedozviem sa nič nové. Viem, že rozprávam veľmi rýchlo. Dá sa povedať, že ráčkujem a takisto nemám najpríjemnejší hlas. A najhoršie zo všetkého je tá komunikácia sama so sebou :D Ale tak s kým sa človek porozpráva najlepšie, keď nie s najbližšou osobou? A ja teda sama so sebou trávim už celý život, takže rozhovor je to skoro príjemný :D Ale je pravda, že ja by som bola asi ten blázon, ktorého by ste videli ako sa rozpráva so zvieratkami alebo s kvetmi (nielen) pri polievaní...
Dúfam, že keď budete kritický bude to konštruktívna kritika a keď budete milí bude to úprimne. Myslite nato, že keď budete milí, tak ja budem natáčať ďalej. Tak bacha nato, aby ste to neskôr neľutovali.
Len smelo do mňa ja zvládnem, aj keď teda mám bobky ako zajko bojko.


Viem, že video ešte nie je dokonalé a budem na tom postupne pracovať, ale chcela som vedieť, či to bude mať zmysel, či sa niekomu bude moje video zdať aspoň trochu, že dá sa pozrieť alebo to mám rovno zabaliť a neotravovať. Takže ak video prejde a ja to prežijem :D Tak sa pohrám s videami a postupne bude všetko vychytané.

Pekný večer Pampe :)

2 komentáre:

  1. Určite natoč aj viac :)) Nejaké unboxing alebo knižnicu. :) Teším sa strašne :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...