streda 18. mája 2016

Kay Hooper - Hra s ohňom


Anotácia:
Z inzerátu, ktorý si dala drobná Pepper Reynoldsová v denníku s veľkým nákladom, väčšina záujemcov usúdila, že hľadá stopercentného partnera. Pretože muž, ktorý sa jej má prihlásiť na inzerát telefonicky, by mal mať minimálne meter osemdesiat, vážiť aspoň sto kilogramov, mal by vlastniť dom s pozemkom a mať rád zvieratá.
Po viacerých nepríjemných telefonátoch sa konečne prihlási ten pravý. Thor Spicer síce spĺňa požiadavky, ale pretože Pepper je ako neskrotný víchor, pripravuje mu jedno prekvapenie za druhým. zamilovala sa do neho na prvý pohľad a varovala ho, že má v úmysle zlomiť mu srdce.
Nebude jednoduché poodhaliť rúško tajomstva, ktoré zahaľuje súkromný život obidvoch hrdinov.

O knihe:
original - Pepper´s way
- kniha nepochádza zo žiadnej série
obálka - pekná, taká tiež ako keby zo starých filmov

Moje pocity:
- celý čas sa mi zdalo, že som túto knihu už čítala
- Pepper bola živel, ale občas mi to prišlo až moc, že mi bola až trochu nesympatická
- ten inzerát, ktorý si podala bol naozaj vtipný a dvojzmyselný
- keby som túto recenziu písala predtým vyzerala by asi trochu inak
- ja by som moju lásku nikomu nedarovala. Neexistuje rodinný a ani žiadny iný dôvod kvôli ktorému by som sa vzdala člena rodiny. Veď by mi puklo srdce.
- kniha bola zaujímavá tým inzerátom, tým ako sa k nemu Pepper nasačkovala a balila ho, ale to je asi tak všetko
- postáv tam bolo veľmi málo - hlavný hrdinovia a asi 3 vedľajšie postavy - občasné
- za zabitie voľného času kniha stála. Lepšie ako nudiť sa, ale určite by som nemala za potreby čítať ju znova.
- ničím extra ma neohúrila a občas mi prišla až taká trochu smiešna
- ale zase, aby som nebola len zlá, tak práca Pepper aj Thora bola naozaj zaujímavá. Toto keby autorka rozpitvala skôr, tak z toho mohla niečo poriadne vyťažiť, ale zase v takej tenkej knižke asi nie, ale aspoň trošku viac do toho rypnúť mohla.
- ale musím povedať, že aspoň meno hlavného hrdinu sa mi páčilo - Thor. Ja sa z Vikingov proste rozplývam. Nemôžem zato. Aj keď teda ryšavý nemusel byť, ale nejako by som to prežila.
- najvtipnejšie na knihe boli asi tajuplné telefonické rozhovory, ktoré viedla Pepper so všelijakými ľuďmi a vyzneli naozaj záhadne. Hlavne, keď sme počuli len jej odpovede.
- pri knihe si človek oddýchne, ale nesmie očakávať nijaké hlboké city alebo myšlienky. Len proste oddych pri tenkej Love story, ak mu stačí len toto, tak táto knižka to splní.
- veľa som o tejto knižne neprezradila, lebo som ju čítala už dávnejšie, ale veľa sa ani prezradiť nedá. Všetko sa stále točí len okolo Pepper a Thora a o tom ako ho ona dostane a sem tam sa tam vmieša nejaká zaujímavosť v podobe niečoho iného, či už autentických receptov Pepper, ktoré pripravuje Thorova domáca alebo jej zaujímavých telefonátoch o jej exotických cestách...
- čítala som aj oveľa lepšie knihy, ale aj horšie

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...