štvrtok 10. novembra 2016

Connie Brockwayová - Moje pokušenie


Anotácia:
Connie Brockwayová je podľa rebríčka Romance Writers of America denníka USA Today autorkou niekoľkých romantických bestsellerov a dvojnásobnou nositeľkou ocenenia RITA, udeľovanej najlepším autorom v oblasti romantickej literatúry. Žije v Minneapolise. Jej rozprávanie zavedie čitateľov do drsnej Škótskej vysočiny, kde sa odohráva dramatický príbeh lásky medzi záhadným horalom a ženou bojujúcou o lepší osud seba i svojich sestier.
Kate Nashová Blackburnová sa zúfalo snaží, aby so svojimi dvoma sestrami neupadla do chudoby. Odhodlane sa vydáva na cestu do severného Škótska na hrad bohatého markíza. Dúfa, že s jeho pomocou sa jej podarí znovu získať spoločenské postavenie a úctu. Cestou ju však opúšťa slúžka i pohonič a ona sa ocitne v zapadnutom hostinci zoči-voči drsným zabijakom. Nečakane jej prichádza na pomoc záhadný horal. Je to Kit MacNeill, ktorý kedysi zložil prísahu, že bude ju a jej rodinu ochraňovať. Ponúkne jej sprievod na hrad Parnell, aj keď Kate inštinkty varujú, aby neverila tomuto neotesanému, nebezpečnému človeku. Čoskoro však zistí, že za drsným zjavom horala a vojaka sa skrýva ohľaduplný, kultivovaný človek. Kto je tento muž plný protirečení s temnou minulosťou? Aké tajomstvo sa skrýva v jeho nepreniknuteľnej duši? Prečo sa Kate cíti v jeho prítomnosti ohrozená i bezpečná zároveň?

O knihe:
original - My seduction
- 1. časť zo série Rose Hunters trilogy:
Moje pokušenie; My pleasure; My Surrender (samozrejme v slovenčine vyšla len prvá časť, zatiaľ:D)
obálka - nie je zlá, taká realistická v tej dobe, ale tá baba na nej sa mi nepáči

Moje pocity:
- názov knihy ma jednoducho dostal - Moje pokušenie - sú knihy a vlastniť knihu s takýmto názvom a ešte k tomu, keď je to historická romanca to mi nedalo
- ale kniha už taká očarujúca nebola. Nehovorím, že bola o ničom, ale skôr to bol taký priemer.
- aaa asi je to moja chyba, že po prečítaní anotácie som si predstavovala niečo viac dobrodružné, romantické, niečo :-* a potom je jasné, že skoro každá kniha sklame (okrem tých nadpriemerných, tie nedá dole ani moja fantázia pred čítaním, lebo ju porazí fantázia počas čítania, bože to je teda veta :D).
- už to mi bolo divné, že kniha začína z pohľadu jej sestry Charlotte Elizabeth. Nehovorím, že kniha musí vždy začínať z pohľadu hlavných hrdinov, ale vždy sa pri čítaní vžijem do hlavnej postavy a keď začína kniha ňou, tak mi je to také prirodzenejšie. Ale aspoň nám autorka za pomoci jej sestry vyrozprávala čo sa stalo. Smrť ich otca, oni ako ženy bez peňazí veľa toho nenarobili, takže všetko musela do rúk zobrať Kate, lebo matka po manželovej smrti bola zničená. Helena bola síce najstaršia zo sestier, ale prišlo mi to, že ona potrebovala na ochranu manžela alebo niekoho iného. Kate mi prišla oveľa húževnatejšia, aj keď si toho v poslednej dobe dosť prežila odhodlane šla za tým, aby jej sestry prežili a vrátili sa opäť na výslnie.
- Charlotte, najmladšia sestra, bola taký malý zvedavec, ale taktiež sa mi zdalo, že bola celkom inteligentná
- kniha začína tým ako traja horali dajú Kate a jej rodine prísahu, že keď budú niečo potrebovať prídu im na pomoc, lebo jej otec im zachránil život, aj keď pritom prišiel o ten svoj. To bolo ešte celkom zaujímavé.
- ešte aj prvá kapitola bola zaujímavá, keď sa Kate dozvedela, že ju opustila na ceste za markízom slúžka a brala to celkom s humorom. Viac ju prekvapilo, že slúžka vie písať ako to, že odišla. Bolo to celkom vtipné. Páčilo sa mi, že všetko brala s humorom, aj taký ťažký život aký jej osud prisúdil. Tak je to správne život treba brať s humorom a radšej umrieť s úsmevom na perách.
- kniha mi trošičku pripomínala Gaelen Foley a jej klub Inferno. Kit sa so svojimi priateľmi špiónmi spoznal v opátstve St. Brides, kde sa o nich starali mnísi a mali z chlapcov vychovať rytierov Žltej ruže.
- v skratke - kniha je o tom ako Kate cestuje s Kitom do Škótska, kde by chcela požiadať markíza, aby sa o nich postaral, ale nakoniec sa z "nudnej" cesty za bohatstvom vykľuje, taký menší boj o život, keďže na panstve markíza sa dejú celkom zaujímavé veci, ale ak by ste chceli vedieť viac musíte si to prečítať sami.
- knihu určite odporúčam prečítať, ale mne by sa ju už znova asi nechcelo čítať
- možno, že to je tým, že to bola "vojnová" kniha a možno, že to je tým, že som od nej čakala niečo viac. Neviem, ale viem, že by som si knihu už znova neprečítala. Raz mi stačilo. Radšej si prečítam niečo nové alebo niečo staré pri čom som predtým nemohla dýchať, tak ma to dostalo. Toto ten prípad nebol. Ale rozhodne ju nezatracujem a za Škótsku tematiku jej udeľujem 3 pusinky :)

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...