štvrtok 3. novembra 2016

Diane Pershing - Dychtivým šepotom


Anotácia:
Keď si Lucas Barabee zaumienil, že niečo dosiahne, nevzdal sa kým to nedosiahol. A v tomto prípade to bola Hannah Greenová, rozhlasová a dabingová herečka, výrazný hlasový talent. Pod Lucasovým navonok uhladeným výzorom bilo vášnivé srdce muža, ktorý zisťuje, že v prítomnosti tejto očarujúcej ženy, nedokáže myslieť na nič iné, len na to ako ju odniesť do postele...
Hannah má záujem získať prácu na reklame Lucasovej firmy, ktorú chcel zveriť výlučne mužskému "hlasu", ale zároveň si uvedomuje nebezpečenstvo, ktoré hrozí, keď sa začnú do obchodných záležitostí miešať osobné veci - a najmä city.
Odolá Hannah Lucasovmu šarmu a bude mu dôverovať? Podarí sa Lucasovi presvedčiť Hannah, že spoločná práca a cit sa nevylučujú a môžu sa doplňovať?

O knihe:
original - Sultry Whispers
- nepochádza zo žiadnej série (ak som to správne pochopila)
obálka - páči sa mi jej župan, aj vlasy, taká v pohode

Moje pocity:
- začiatok bol zvláštny. Na prvý pohľad sa do seba zamilovali alebo lepšie povedané, hneď ako sa prvýkrát stretli sa nesmierne priťahovali. On ju naháňal, lebo ju chcel. Ona od neho utekala, lebo o takého ako bol on záujem nemala. Ale mala záujem o prácu na jeho projekte, tak neutekala až tak rýchlo. Takže nakoniec spolu pracovali aj chodili. A to bolo všetko. Nič viac. Nič sa tam hlbšie nerozoberalo. Jedine tak jej nedôvera k mužom.
- nebolo to zlé bavilo ma to. Taká jednoduchá oddychovka, ale konečne by som sa zahryzla do niečoho čo nebudem chcieť pustiť ani po prečítaní. Túto knihu som na chvíľu pustila a dočítala som ju až po nejakom týždni, dvoch.
- Lucas bol zaujímavý, bohatý, z ničoho sa prepracoval až k úspešnému človeku. To mi bolo na ňom sympatické. Už menej sa mi páčilo, že bol taký panovačný, ale hlavná hrdinka si s ním vedela poradiť, takže to bolo ok.
- Hannah mala zaujímavú prácu. Dá sa povedať, že robila dabing. Neviem ako to inak pomenovať. To môže byť zaujímavá práca. Ľudia vás síce nepoznávajú podľa tváre, ale len čo otvoríte ústa ste im povedomý. To sa mi páčilo. Bola inteligentná, pracovitá, išla si pevne za svojím, bola pekná, ale prišla mi trochu hysterická, nedôverčivá. Už párkrát sa popálila pri mužoch. Opustil ju otec, mala divného priateľa, ale tak myslím si, že aj horšie skúsenosti môžu byť s mužný - týranie, mať "šťastie" na každého jedného priateľa. Ale toto si nemyslím, že bolo až také zlé alebo to bolo len nedostatočne opísané. Neviem.
- kniha sa mi páčila. Hlavný hrdinovia mali zaujímavú prácu. Boli odlišní, ale príjemne sa dopĺňali, ale okrem oddychu som čakala aj niečo viac. Nejaké pohltenie a vypnutie od sveta. Nevydalo, ale knihu by som odporučila. Celkom ma bavila.
- povedala by som, že v nej boli aj nejaké vedľajšie postavy, aj keď len minimálne. Kopec sexu, dosť romantiky, zopár zaujímavých okamihov, ale nič svetoborné.
- koniec bol úžasné romantický. Popravde som ho nečakala. Samozrejme happy end bol istý, ale nie takto zaujímavo spravený.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...