streda 23. novembra 2016

Májové úlovky

Áno, viem, že už je november a idú skôr Vianoce ako leto, ale ja naozaj nestíham. V práci som celý deň za pc a keď prídem domov nemám chuť sedieť ani o minútu dlhšie pred notebookom, ale často aj to musím, ale vtedy riešim iné veci ako blog. Potom zase makáme na novej veci. Snažím sa aspoň občas niečo zverejniť a úlovkové články by som rada spravila všetky, tak ako aj prečítané knihy a potom už konečne budem môcť urobiť aj ostatné články - hlavne aj nejaké kozmetické by som rada. Napríklad staroslivosť o pleť a tak.

Nechcem sa tu teraz rozkecávať a idem rovno na obrázky:


Kozmetika:


- batiste, suchý šampón Oriental - mám problém s mastnými vlasmi a už dlhšie som sa lámala na nejaký ten suchý šampón a najlepšie ohlasy som počula na batiste suché šampóny, tak som nejaký musela vyskúšať
- balea, gél na holenie Pink Grapefruit - balea peny na holenie som si celkom obľúbila, tak som skúsila pre zmenu grapefruit. Asi preto, že sa mi tam páčilo to srdiečko z plameniakov.


Oblečenie:


- kvetované tepláky - kúpila som si ich vo výpredaji a to som teda nad nimi poriadne rozmýšľala, lebo podľa mňa boli na tepláky celkom drahé, keďže ja nosím tepláky na doma, ale nakoniec som si ich zobrala a nosím ich veľmi rada a dokonca aj medzi ľudí. Myslím si, že mi dobre sedia a aj dobre vyzerajú.

darček od kolegynky

- ružové fúzikové ponožky - dostala som ich od kolegynky a potešili ma. Ja som proste maniak na ponožky.
- aj oriešky schované v lentilkách som dostala od nej a od šéfky kinderko (nie len to), v ktorom bola kung-fu panda. Kinderka môžem tiež.


- šedý kardigan (Takko) - pre mňa sveter bez gombíkov. Tiež som nad ním chvíľu rozmýšľala, lebo za taký tenký svetrík to bolo podľa mňa dosť prachov, ale nakoniec som si ho zobrala a tiež sa mi veľmi páči a rada ho nosím, aj keď teraz je už naň celkom chladno.


- ružová fľaša - kupované na výpredaji, do práce na vodu, ale už je dávno preč. Keďže sa mi hneď po prvom použití otvorila a sirupová voda sa mi rozliala na celú sedačku v aute. Ďakujem neprosím. Takže ešte stále pátram po nejakej fľaši do práce, ale aby bola nejaká väčšia najlepšie cca okolo 700 ml a zdravá a nie moc ťažká a pekná a za prijateľnú cenu... Nie som náročná pravda?
- bielo-ružové ponožky (Lidl) - jednoducho som im neodolala


- biela podprsenka (Lidl) - nad takouto podprsenkou som rozmýšľala už dlhšie, ale keďže som hore celkom obdarená, tak som sa bála, že mi bude padať a budem si ju stále popravovať. Síce si ju sem tam musím popraviť, ale vyzerá to lepšie ako vykúkajúce ramienka.


- ružovo-čierne tenisky Kappa (Lidl) - mám málo tenisiek a to je teda topánka, ktorú nosím najradšej. Tak som v Lidli dlho neváhala a zobrala som si tieto fešandy domov.


Ostatné:


- potravinové dózy (Lidl) - rada si nosím do práce ovocie, zeleninu, tak som si kúpila také menšie dózy, do ktorých by som si to do práce mohla brať, ale popravde som ich mala len párkrát. Musím sa polepšiť.

darček od tatu

- kvetinka a stojan na fotku anjelik - nemám rada lapače prachu, ale všetko na čom sú knihy milujem. A raz, keď bude nato si tam dám Piňďuškovú fotku, keďže teraz je to už môj malý anjelik, ale ešte stále nato nemám :(

darček od našich, uja a babky

- kytice ruží - milujem ruže. Je síce pravda, že ich mám radšej, keď sú bez všetkej tej buriny, len čisté ruže. Tento narodeninový darček ma potešil asi najviac. Aj keď mne by úplne stačilo dostať jednu samotnú ružičku aspoň raz začas :) netreba mi celé kytice.


Máj bol celkom pekný mesiac. Bola som najlepšej kamarátke na svadbe ako svedok. Bola som s mojou Polovičkou v Bojniciach na výlete a boli sme sa tam pozrieť do labyrintu zo skla a miestnosti plnej zrkadiel.
Boli sme na koncerte Horkýže Slíže, boli sme sa voziť na motorke 1x v tomto roku (teda ja som bola prvýkrát).
Naši si doniesli nového psíka. Je celkom zlatý, ale ja momentálne nechcem psíka. Je to pre mňa ešte čerstvé a ťažké. Ďalší bude až za páááááááár, veeeeeľa rokov.
Keď sa nato tak spätne pozerám, tak máj bol celkom pekný mesiac plný pekných zážitkov.

Ale aj tak je neuveriteľné, že v novembri pridávam májové úlovky. Veľa z týchto veci bude aj v spotrebovanej kozmetike, tak som sa snažila veľa nevykecávať. Netuším ako dobehnem všetky tie zanedbané články, ale asi stačí len začať. Zdá sa mi, že do konca roka to už nestihnem, ale postupne ich budem pomaly vypúšťať na blog a preplietať ich s tagmi a so všelijakými článkami, s ktorými by som chcela doviesť blog zase k častejšiemu životu. Potešil by ma aspoň jeden článok týždenne. Som zvedavá ako to dám :)
Prajem pekný deň. Polovica týždňa je už za nami :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...