piatok 18. novembra 2016

Piatkový Deutsch veget

Prajem krásny piatok
Vyložte si nôžky, dajte si čajík a počúvajte čo vám dnes pustím.
Nemám rada nemčinu. Podľa mňa je to hrozný jazyk. Okrem toho, že je ťažký ani môjmu uchu nelahodí ako iné. Ale niektoré nemecké pesničky sa dostali do môjho ucha, hlavy a nakoniec som si povedala, že sa mi aj páčia a dokonca mi nevadí, že sú nemecké.

Že aj nemčina sa dá počúvať, o tom ma presvedčili:


Nena - 99 Luftballons


- túto pesničku si pamätám ešte z dectva. Vtedy som ani netušila o čom sa v nej spieva, len sa mi páčila.


Rammstein - Freuer frei (XXX)


- táto pesnička ma dostala hlavne kvôli filmu XXX. Vin Diesel :-*


Azad - Ich glaub an dich (Prison Break)


- Prison Break som pozerala, keď som chodila na strednú a Michael Scofield bol dlho mojou láskou, aj keď sa mi páčil aj jeho brat, ale on bol úžasný. Nechal sa zavrieť, potetovať, vymyslel plán ako utiecť z väzenia. Proste bol úžasný a preto som ten seriál neznášala, keď som videla koniec ;,-(


Juli - Perfekte welle


- táto pesnička mi príde taká letná. Neviem prečo.


Die Firma - Die Eine



- pri tejto pesničke sa mi páči tak trochu text. Jedna jediná. To je pekné, romantické.


Antonia - Ich bin viel schoner



- nad touto pesničkou som dlho premýšľala, či ju sem dať, ale keď si odmyslíme preklad, tak mi príde pesnička taká veselá. Vezmime si to tak, koľko ľudoviek máme my, pri ktorých by sme sa mohli červenať?


Dnes som Vám predstavila pár pesničiek, ktoré mi spríjemnili nemčinu, ale nie až na toľko, aby sa mi zapáčila. Len natoľko, aby sa mi zapáčila v tých pesničkách.
Prajem pekný víkend, aj keď už nie letný, ale pomaly už Vianočný :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...