pondelok 26. decembra 2016

Júnové úlovky

Hanba. Hanba. Hanba.
Už to ani nerozoberajme a poďme rovno na úlovky ešte za jún.


Kozmetika:

nákup na biokrasa.sk
- malinový olej, Soaphoria - milujem oleje, už sa s tým nedá nič robiť a keďže som počula, že na leto a opaľovanie je malinový ako stvorený, tak som ho konečne chcela vyskúšať
- pazúch pomaranč a eukalyptus, Ponio - chcela som niečo voňavé a prírodné pod pazuchy a keďže som o pazúchoch počula veľa, tak som nejaký chcela vyskúšať
- deodorant v spreji, Salt of the earth - tuším to začína byť moja stálica
- šampón bez parfumácie, Urtekram - šampón, od Urtekramu, ktorý som mala minule bol síce fajn, ale chcela som niečo vav, tak som skúsila siahnuť po niečom inom
- šampúch ichtamol, Ponio - mydlo na vlasy :D bolo mi to také smiešne, lebo mydlami si ľudia umývali vlasy ešte veeešmi dávno (aj keď moja starká ich používa aj teraz), ale zároveň som bola taká zvedavá, že mi to nedalo a musela som to vyskúšať
- čistiaca pena na citlivú pleť, Soaphoria - darček, milujem darčeky a keďže je to vzorka, tak aj keby mi nesadla vôbec mi to nebude ľúto

oneskorený darček k narodkám od najkamošky
- 2 čierne štipce - potrebovala by som veľký štipec, lebo staré sa mi podarilo zlomiť, ale aj malé sú lepšie ako nič
- mydlo Protex - nejaké to mydlo sa vždy zíde, aj keď sme už doma prešli skôr na tekuté, ale ani takéto sa u nás nestratí
- krém na ruky, Lilien - podobného fešáka mám aj pri posteli a používam ho často, teda teraz mi ostala už len fľaštička, ale to dávkovanie je super. Žiadne dlhé odšrobovať, zašrónovať, mastné ruky, nejde to...
- 2 perá
- sovičková taštička - dokonca aj taštičku som využila, mám ju pri zrkadle na komode a mám v nej kozmetiku


- krém na ruky - krémov nikdy nie je dosť


Ostatné:


Mickey Mouse a 2 Minion osušky - v práci sme si mohli vybrať nejaké vecičky a ja som si vybrala osušky (samozrejme, že Mimoňov a ešte aj Mikiho som dostala) a teraz ich nosím k vode


Preplo mi a povedala som si, že tento týždeň skúsim vydať článok každý deň. Som zvedavá, či sa mi to podarí, keďže mám v rukáve ešte dosť článkov. Netuším aké články budem tento týždeň pridávať, ale dúfam, že sa budú páčiť.
Pekné medzisviatkové obdobie prajem a dúfam, že oddychujete a leňošíte ako ja, aj keď sa musím priznať, že trochu aj pracujem. Triedim si veci v izbe, snažím sa písať články a zajtra by som sa chcela vrhnúť na skrine s oblečením. Teda skriňu a komodu. Pekný zvyšok večera :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...