utorok 27. decembra 2016

Kathleen E. Woodiwissová - Vášnivý bozk


* OPRAVA: ospravedlňujem sa vymenila som poradie kníh. Vášnivý bozk je druhá kniha a nie tretia.

Anotácia:
Keď Raelynn vystúpi na pobrežie Karolíny, zdá sa, že ju opustil celý svet. Počas plavby z Anglicka jej zomrela matka, otec má hrob v starej vlasti a jeho meno tam vyslovujú s pohŕdaním. Z potupného otroctva u starého chlipníka ju zachráni Jeffrey Birmingham, krásny, bohatý, ženami obletovaný sveták, a Raelynn v jeho náručí objaví plameň vášne. Vzápätí však na ich vzťah padá tieň podozrenia, ktoré sa zavŕši surovou vraždou... Má sotva dospelá mladomanželka dôverovať mužovi, po ktorom túži, ale v skutočnosti ho vôbec nepozná? Má veriť svojej šťastnej hviezde, ktorá ju dosiaľ vždy sklamala? Má obetovať česť zúfalej láske, z ktorej sa zrazu stáva prelud?

O knihe:
original - A season beyond a kiss
- 2. časť. zo série Birmingham: 
Plameň a kvet (moja srdcovka); Vášnivý bozk; Plameň v srdci
obálka - nepáči sa mi. Nemôžem si pomôcť, ale tie jej vlasy a výstrih a on je celý taký nejaký ble. Jeffreyho som si z prvej časti predstavovala inak a aj hrdinka nie je moja šálka kávy.

Moje pocity:
- radšej ma zabite, ale už ma to nenúťte čítať, takto vyzeral začiatok čítania tejto knihy. Stále som si hovorila, že je to moja obľúbená autorka a že aspoň kvôli tomu, že je to pokračovanie mojej najobľúbenejšej knihy to jednoducho musím dať.
- baviť ma to začalo, až keď som narazila na Heather, Brandona a ich syna. Popravde asi by som si radšej prečítala pokračovanie o nich ako o Jeffovi.
- asi od polovice až tri štvrtiny ma kniha začala zaujímať. Trochu viac som sa do toho dostala. Stala sa tam vražda, ktorej vyšetrovanie ma zaujalo. Bolo to už o niečo lepšie.
- v čom bol vlastne problém? Celú prvú polovicu knihy som čítala o tom aký je Jeffrey očarujúci, krásny a jeho telo je božské a bla bla bla. Mám rada takéto reči, ale nechcem sa v nich utopiť (vlastne asi skôr by som sa utopila vo svojich zvratkoch - nechcem byť vulgárna, ale inak sa nedá). To bolo hrozné. To nemohla napísať KEW. Naozaj sa tam vyše polku knihy rozplývala naj chlapom a potom nad nejakou ženskou? Čo ma chcela zabiť?
- keď sa to už rozhýbalo bolo to o dosť lepšie. Okrem toho, že ma tam zaujali hrdinovia z prvej časti - Plameň a kvet. Zapáčila sa mi aj dvojica Elizabeth a Farrell. Síce som si občas o ňom myslela, že je homosexuál. Nič v zlom, ale chlap, ktorý úžasne navrhuje a vyrába šaty a ešte sa aj parádne oblieka. Som tak trochu staromódna a bolo mi to podozrivé. Postupne som sa s ním zoznámila a určite nebol na chlapcov a možno ma zaujal aj o niečo viac ako Jeffrey.
- páčilo sa mi ako sa Jeff dostal z väzenia. Páčila sa mi ta jeho múdra hlavička.
- popravde si, ale musím dať na istý čas s KEW pokoj. Na poličke ma ešte čaká Plameň v srdci, ale po tejto knihe na ňu nemám chuť. A nechcem, aby Heather a Brandon zostarli a možno aj umreli, ich syn vyrástol... Určite si ju raz prečítam, ale po tejto knihe to chce s KEW trochu čas.
- prvá polovica knihy by si zaslúžila hodiť do ohňa a vyhrievať sa pri nej, ale potom to už bolo akoby Kathleen vytrhla knihu svojej nešikovnej dcére a dopísala ju za ňu.
- kniha je fajn, ale druhýkrát ju už asi čítať nebudem a ak áno. Tak určite od polovice ďalej.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...