streda 18. januára 2017

Sherrilyn Kenyon - Nočné slasti


Anotácia:
Chceli by ste vedieť, aké je to byť nesmrteľný?
Amandin fádny život sa rozplynie v okamihu, keď sa rozíde so snúbencom a ponorí do sveta upírov a démonov. Z bezvedomia precitne v uzamknutej izbe bez okien, pripútaná k mužovi jej snov, ktorý je, ako sa zdá, svetloplachý. Tajomný Kyrian však Amandu neodolateľne priťahuje. Navyše tvrdí, že je iný ako všetci nesmrteľní, a ona jediná mu môže pomôcť splniť jeho poslanie...

O knihe:
original - Night pleasures
- ?. časť zo série: Temní lovci
Milenec snov
Nočné slasti
Nočné objatie
Tanec s diablom
Nočný bozk
Nočná hra
Živly noci
(časti v angličtine tu rozpisovať nebudem, lebo by tu bolo toho veľa, veď pozrieť si ich môžte na wikipedii)
(rozhodla som sa zrušiť aj označenie kníh, lebo sa v tom ani divoké prasiatko nevyzná. Všade je to písané inak.)
obálka - celkom fajn. Chlapec je fešák.

Moje pocity:
- januárová kniha
- táto kniha nie je niečo, čo by som si v kníhkupectve vybrala a zobrala so sebou domov. Dostala som ju od kamošky a dlho som ju odkladala a rozmýšľala, či ju neposuniem ďalej bez čítania. Vedela som, že to bude kniha z dlhej série, o nejakých fantasy postavičkách a možno ani neskonči šťastne. Mýlila som sa. Kniha je síce z dllllhej série, ale vôbec to nevadí, lebo sa dá čítať aj takto samostatne a nič vám nechýba. Som rada, že som si knihu prečítala. Možno by sa mi páčilo čítať aj iné knihy z tejto série, ale neviem, či sa do takej veľkej série dám. Uvidíme.
- na prvú otázku v anotácia by bola moja odpoveď ÁNO. Kto by nechcel žiť večne, byť mladý a krásny. Mohlo by to byť zaujímavé. Takže ak toto číta niekto nesmrteľný kľudne ma môže prísť kusnúť :D
- myslela som si, že kniha bude niečo ala Upírske denníky alebo Twilight. Chlap upír, žena človek. Nakoniec Amanda nebola len tak obyčajný človek. Ani ostatní hrdinovia neboli len obyčajní ľudia, upíri alebo nejakí vlkolaci, na ktorých som vo filmoch zvyknutá. Tu sa objavovali, bohovia, polobohovia a všelijaké zaujímavé stvorenia.
- bolo tu aj vysvetlené ako čo funguje. Kto je lovec, čo robia taký pobočníci, kto je snolovec a veľa iných zaujímavých veci. Napríklad ako boli vyplácaní lovci :D to ma celkom pobavilo.
- príbeh Kyriana bol nenormálny. To čo sa mu stalo za života a ako sa stal temným lovcom ma dosť vydesilo. Bolo mi ho veľmi ľúto a tu jeho manželku by som teda roztrhala napoly, ale aspoň si zvyšok svojho života "užila" ako si zaslúžila.
- mala som pocit, že čítam päťdesiat odtieňov sexu. Fúha. Ja síce čítam takéto knihy a nemám nič proti horúcim scénkam v knihách, ale toto sa mi občas zdalo až moc. Musím povedať, že to nebolo nič poburujúce ako v iných knihách, lebo horúce scénky striedala romantika a zaujímavý dej.
- bolo tam neuveriteľne veľa postáv. Boli tu démoni, ktorý sa ich snažili zabiť, cez jej sestry čarodejnice, polobohov, upírov, samozrejme aj pár normálnych ľudí, až po bohov. Bolo sa na čo pozerať. Veľa z nich ma zaujalo. Najviac asi Acheron. Prišlo mi sexi ako sa "zahráva s bohyňou". Som zvedavá s kým skončí a čo s tou Artemis vlastne má. Ešte knihu o ňom by som určite zvládla.
- dej nebol nudný. Hlavne koniec ma dostal, lebo Amanda, keď chcela zachrániť Kyriana musela ho najskôr zabiť. Dosť ťažká úloha.
- veľmi ma nebavilo to ako obaja bojovali s tým, že sa priťahujú. Očividne sa to podľa nich inak nedalo, lebo on bol upír a lovec a ona "obyčajný" človek, ale nakoniec sa všetko šťastne vyriešilo.
- knihu by som určite odporúčala, ale teda niektoré časti by si zaslúžili 18+, aj keď dnešná mládež je už asi vzdelanejšia

Za mňa:

2 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Dúfam, že sa kniha páčila, ak si ju čítala. Ja dúfam, že sa konečne dostanem aj k pokračovaniam, ale zatiaľ netlačím na pílu, lebo čítania mám viac ako dosť, ale som zvedavá na ostatné knihy z tejto série :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...