piatok 15. decembra 2017

Fayrene Preston - Najkrajšie dobrodružstvo


Anotácia:
Max Hayden, majiteľ hotela na pobreží Kalifornie, si svoj život zariadil veľmi pohodlne. Nechcel sa viazať na nič a na nikoho, až dovtedy, kým sa jednej noci v jeho hoteli neobjavila Ashley Whitefieldová. Hneď pri prvom stretnutí pocítil, že ho toto sladké stvorenie opantáva neviditeľnými pavučinami, z ktorých sa žiadnemu mužovi na svete nepodarí tak ľahko uniknúť.
Ashley však bola príliš temperamentná a roztržitá na to, aby ju dokázal ovládnuť. Nikdy nevydržala dlho na jednom mieste a bola zvyknutá robiť si to, čo sa jej práve zapáčilo. Bola taká roztržitá, že si ani neuvedomila, že je zasnúbená s mužom, ktorého nemiluje! Pretože sa nedokázala účinne brániť rozhodnutiu rodičov, ušla na druhý koniec Ameriky a... zaľúbila sa do Maxa Haydena.
Bude toto stretnutie dvoch ľudí, ktorí doposiaľ žili ako dva motýle bez záväzkov a trvalejšieho puta tým, čo zmení ich konanie?
Prekoná Ashleyi vďaka láske svoju nerozhodnosť a začne sa správať zodpovednejšie?

O knihe:
original - A magnificent affair
- myslím, že nepochádza zo žiadnej série
obálka - viac sa mi tam asi hodí originál obálka, ale na tejto sa mi páčia vlasy hlavnej hrdinky

Moje pocity:
- februárová kniha
- občas si rada oddýchnem aj pri love story. Sú to malé, jednoduchý knihy, medzi ktorými sa niekedy nájdu aj malé poklady. Samozrejme na tak málo stranách sa ten dej nemôže až tak rozpitvať, ale aj tak ma niektoré dokážu zaujať a ak nie sú nezabudnuteľné, tak určite si človek pri nich oddýchne a vypne. Táto bola určite jedna z tých lepších.
- ja viem, že toto sú staršie knihy, ale aj tak, keď sa niekto učí pravopis podľa kníh, tak toto je hrúza des. Na môj vkus tam bolo veľa chýb. Môj pravopis je hrozný, ale akože toto? Ja si len tak trošku škriabkam na nete, ale toto sú knihy, ktoré číta veľa ľudí. Dobre, nie až tak veľa, ale určite sa nejakí nájdu a ten pravopis to trošku kazí.
- teraz už poďme ku knihe
- túto knihu si pamätám ešte stále, teda hlavne ten začiatok. To som sa dobre bavila. Ashley príde do hotela ako veľká voda. Viac sa stará o "zrazenú" kvetinu ako o to, že nabúrala do stĺpika a zrejme si aj trochu ťukla auto. Len nech to prežije tá pelargónia. Je tak strašne ukecaná, energetická ako keby vypila celú prepravku redbulov :D Ja som z nej nemohla a to nie je všetko. To ako sa prezliekala u Maxa v kancelárii ma tiež dostalo do kolien (keby som neležala:). Dobre som sa pri knihe zabávala, ale postupne ta zábava klesala a skôr sa tam riešila láska medzi nimi a to ako sa hlavná hrdinka dostala do šlamastiky so zásnubami.
- najskôr som nechápala ako sa také niečo mohlo stať, ale čím som čítala ďalej a ďalej, tak som to začala chápať. Ashley bola bláznivá, roztržitá a nabitá ako zajačik duracell. S ňou určite nikdy nebola nuda.
- ale na druhej strane som nechápala ako mohla mať takú nechápavú matku, že aj potom čo povedala NIE, tak to proste nebrali ako nie
- táto knižka mi prišla celkom vtipná a dobre som sa pri nej bavila. Ashley mi pripomínala občas mňa. Veľmi často sa dostávala do trápnych situácií, jej orientácia je dosť chabá a dokáže zablúdiť na zaujímavé miesta. Roztržitá a bláznivá. Aj keď ja som z nej len taký slabý odvar. Ale tiež som občas trochu strelená.
- Max sa mi zdal zo začiatku trochu nudný. Fešák, inteligentný a tak, ale Ashley bola oveľa viac bláznivejšia ako on, ale potom ako pristúpil na zásnuby a pomáhal jej matke a jej "budúcej" svokre s organizáciou svadby, tak potom mi prišiel aj on ako poriadny vtipálek, keďže sa pri tom dobre zabával, aj keď trochu na účet hlavnej hrdinky.
- bola som veľmi zvedavá ako sa to vyvinie. Jednou z možností, ktoré mi napadli bolo aj to, že Ashley skončí pri oltári s Rogerom, Max tam vtrhne a preruší to... Proste slaďárňa. Ďalšou možnosťou bolo, žeby Max chystal svoju svadbu s Ashley, ale to sa mi nezdalo až tak reálne. Ako by sa k tomu dopracovali?
- musím spomenúť aj to ako sa to vyvinulo s jej matkou Miriam a s jej priateľkou Leonou. Na tom som sa tiež skvelo zabávala. Poriadne sa "dievčatá" odviazali :D
- túto knihu určite odporúčam. Ak si predstavíte, že niekto môže byť naozaj taký potreštený určite sa pri knihe dobre zabavíte

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...