piatok 19. apríla 2013

Piatkový romantický veget

Ja mám romantiku veľmi rada. Stačí sa pozrieť do mojej knižnice a na moje obľúbené filmy. Len škoda, že v živote to tak nefunguje ako v knihe alebo vo filme. Ale možno by to bolo nuda, keby bolo všetko dokonale romantické :)

Film:
Listy per Júliu / Letters to Juliet
- niektoré filmy mám radšej v angličtine s titulkami a tento je jeden z nich
- zaujímavý, vtipný, sympatické hlavné postavy (všetci štyria)
- aj vy to máte niekedy tak, keď čítate knihu alebo pozeráte film, že máte chuť zbaliť kufre a navštíviť to miesto? (takže Verona je na mojom už teraz dlhom zozname:)



seriál:
Kde bolo, tam bolo / Once upon a time
- zaujímavý príbeh. Rozprávkové postavy sú začarované v našom svete a musia bojovať o návrat domov.
- mám rada tento seriál, lebo je taký iný
- pri niektorých filmoch, seriáloch... mi vadí, keď sa preplietajú dva deje ale pri tomto sa mi to páči



hudba:
Taylor Swift - Love story
- pekná pesnička a videoklip ešte krajší


Práve sme sa vrátili z Bánoviec z trhov. Som ohučaná, unavená a čakala som, že si kúpim niečo pekné. Nekúpila som si nič waw, len srdiečko pre maminku a krém na ruky z medu.
Dozvedela som sa, že za chvíľu odchádzame na chatu. Takže zo zdochlinky sa musím prefackať na živú, éterické bytosť :D
Čo vy a víkend? A vy a romantika? Prajem pekný víkend. Plný nových zážitkov a príjemných prekvapení :)

P.S.: Od dnes začínam hovoriť NIE, ľuďom čo ma využívajú a ÁNO, novým zážitkom a príležitostiam :)

2 komentáre:

  1. Taylor má super pesničky :) Listy pre Júlii som stále ešte nevidela, ďakujem za pripomenutie :) A Once upon a time som začala pozerať, ale zatiaľ som len na 10-časti. Veľmi sa mi páči Ginnifer Goodwin s krátkymi vlasmi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie len pesničky má pekné. Ale aj výzorovo je podľa mňa pekná. Niet zač, aj nabudúce :) Krátke vlasy sú pre baby čo majú peknú tvár. A ona ju určite má.

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...