utorok 11. februára 2014

Wishlist - knihy 2

Knihy, ktoré chcem 2


Gaelen Foley

Vyvolení - Snehulienka
Vyvolení - Anjel môj
Vyvolení - Drahá sestrička
Zlatovláska
Môj zvrhlý markíz
Môj nebezpečný vojvoda
Môj neodolateľný gróf
Môj krutý princ
Môj škandalózny vikomt
Môj hrdinský džentlmen
Diabol sa žení
Jedna noc hriechu
Hriešny bozk
Zvodcove tajomstvá
Hriešna túžba
Hriešne fantázie
Hriešne pokušenie
Pirátsky princ
Princezná
Čarovný princ


Nora Roberts

Sen v bielom
Ustlané na ružiach
Čaro okamihu
Navždy spolu
Tanec s vetrom
Tanec s hviezdami

Tanec s ohňom
Odvaha snívať
Len vydrž snívať
Už môžeš snívať
Drahokamy slnka
Slzy mesiaca
Srdce mora
Útes
Smrtiaca nahota
Smrtiaca nesmrteľnosť
Smrtiaca sláva
Kathy, bojím sa o teba
Morriganin kríž
Tančiareň bohov
Údolie ticha
Modrá georgína
Čierna ruža
Červená ľalia
Otázka voľby
Odteraz už navždy
Konce a začiatky
Odplavené spomienky
Keď stúpa príliv
Vnútorný prístav
Modrý záliv
Ďalšia šanca
Posledný priateľ
Sladká pomsta
Bremeno dokonalosti

Emma Wildes

Nehanebný návrh


Loretta Chase

Krásna nehanebnica

Kráľ zhýralcov


Shannon Drake

Zažeň tiene noci
Milovať nepriateľa
Víťazný rytier


Amanda Quick / Jayne Ann Krentz

Beriem si ťa
Snubný prstienok / Snubný prsteň
Zlomyseľná vdova
Vášnivý vzdor
Tajomstvo náramku
Tajomstvo prsteňa
Láska na druhý pohľad
Škandál
Neskrotná
Rendezvous
Lekcie vášne
Jantárová lady
Samé mrzutosti
Polnoc má svoju moc
Milenka
Odvážna (paperback)
Platená spoločníčka
Ľúbostný románik
Čierny prsteň
Neohrozená (paperback)
Ostrov túžby
Mystérium lásky                                                                     
Dom snov
Láska na druhý pohľad
Svetlo v tmách
Odvaha na pravdu
Klenoty noci
Koralový bozk
Krehké šťastie
Sladké bohatstvo
Rodinné puto
Perfektní partneri
Bláznivé sny
Utajené city
Veľká vášeň
Navždy mi dôveruj
Sladká predtucha
Dotyky lásky
Tajomná čaša
Záblesk nehy
Tajomstvo minulosti
Osudová žena
Straty a nálezy
Dom zrkadiel
Pád do bdelosti (paperback)


La Vyrle Spencer
(nejako extra ju nevyhľadávam, nato, že ju nevyhľadávam a chýba mi len jedna :D )

Dvakrát milovaná
Hazardná hra
Kolibrík
Odpustenie (aj normálna, aj paperback)
Prísahy
Roky šťastia
Smútok v srdci
Spomienky na leto
Zabudnutá láska
Nádherné svitanie
Sladká bolesť
Hlas srdca
Oddelené postele
Pieseň domova
Prísľub lásky
Staré krivdy
Požehnanie rodiny


Julia Quinn


Tajné denníky slečny Mirandy Cheeverovej
Spaľujúca vášeň
Romantický pán Bridgerton
Na ceste k sobášu
Vojvoda a ja



Jane Austen

Pýcha a predsudok
Rozum a cit
Emma
Opátstvo Northanger
Sídlo Mansfield
Láska slečny Elliotovej
Lady Susan, Warsonovci, Sanditon
Juvenílie

Jana Pronská
(nejako extra ju nevyhľadávam)

Zlatníkova chovanica
Bosorkina dcéra
Láska a česť
Hriech prvej noci
Zradená ľúbosť
Prekliata láska
Kliatba
Krvavý erb
Rytierova česť
Verenica
Čierna vdova
Rebelka
Janičiarova žena
Srdcom a mečom
Kumánska princezná
Diablova zajatkyňa
Jorga
Dve mince nádeje

Karen Robards

Škandalózna Gabby
Nehanebná Beth
Neodolateľná Claire


Georgette Heyer
(nejako extra ju nevyhľadávam)

Diablovo plemeno
Vojvodova pomsta
Samoľúby vojvoda
Zanovitá vdova
Láska a vzdor


Rexanne Becnel

Nevesta z Ružového útesu
Rytier z Ružového útesu
Milenka z Ružového útesu
Búrka v srdci
Naučím ťa milovať
Milenka na jednu noc
Dohadzovačka
Nebezpečný milenec
Panenská nevesta
Pomsta je sladká (paperback)

Delia Parr
(aj do tejto autorky sa moc nenútim, radšej si kúpim knihu od nejakej inej)

Zaľúbený advokát
Prísľub nádeje
Pastorova žena
Dáma s kameou


Anne Robinson

Dokonalá romanca


Tracy Anne Warren

Nebezpečná milenka
Vášnivá milenka
Odvážna milenka
Jediný bozk
Jediný dotyk
Krásna pokušiteľka
Jediná noc
V posteli starého mládenca
Princezná a gróf
Princezná a horal
Tvrdohlavá princezná
Podvedený vojvoda
Zvodný gróf
Očarený lord
Neslušný návrh
V manželskej posteli
Ľúbostné hry


Dnes som mala jarné upratovanie, takže sem hodím, len taký jednoduchší článok, ktorý som mala už dlhšie prichystaný. Nezabúdam na vás a chystám nové články, fotím, ale musím aj žiť, takže nejako nestíham a to "nič" nerobím.

Prvý Wishlist - knihy ešte nemám skompletizovaný, ale to bude zrejme beh na dlhú trať. Takže vám sem pridávam aj tento druhý a možno po čase pribudnú ešte nejaké. Uvidíme, či ma zaujmú aj iné spisovateľky. Ak máte nejaký typ na romantikuš spisovateľku, ktorú nemám vo wishlistoch, ale stojí za prečítanie sem s ňou.

Červené knihy už mám a určite to budem aktualizovať, keď bude niečo nové. Takisto ako prvý wishlist.
Nebola som si istá, či sem mám pridať, aj autorky, od ktorých ešte nič nemám, ale keďže by som ich chcela skúsiť, teda, či zato stoja, či nie, tak som ich sem šupla a uvidím, keď od nich niečo prečítam.

Príjemný večer vám prajem a dúfam, že sa vám wishlist, aspoň trochu páčil a ak ste romantické dušičky ako ja možno vás z neho niečo zaujme :)

AKTUALIZOVANÉ 3.1.2020 21:05 :) nové knihy u mňa, aj od autoriek
AKTUALIZOVANÉ 17.7.2019 20:31 :) aj novinky
AKTUALIZOVANÉ 23.1.2019 12:02 :) len nové knihy, nepozerala som novinky od autoriek
AKTUALIZOVANÉ 18.5.2018 18:13 :)
AKTUALIZOVANÉ 27.4.2018 10:36 :)
AKTUALIZOVANÉ 14.2.2017 18:18 :)
AKTUALIZOVANÉ 1.1.2016 22:05 :)
AKTUALIZOVANÉ 27.2.2015 23:43 :)

4 komentáre:

  1. fíha, to je ale dlhý zoznam... mala som, čo robiť, aby som to stihla ešte dnes dočítať. :-)
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že si ho prečítala :) Nie je taký dlhý ako bol. Ešte som z neho aj nejaké autorky vyhodila a strčila do tretieho pokračovania. :)

      Odstrániť
  2. Pridávam sa ku Katke s tým, že som ledva prečítala ten zoznam. Knihy by som asi nezvládla prečítať do dôchodku :)
    Modrá púpava

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak nestihnem do dôchodku budem mať čo čítať na dôchodku. Nejaká pekná záhradka, pohodlné kresielko, dobrý čajík, krásne počasie... a ja si v kľude čítam :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...