štvrtok 3. októbra 2013

Wishlist - knihy

Knihy, ktoré chcem


Kathleen E. Woodiwiss

Plameň a kvet
Plameň v srdci
Vášnivý bozk
Osudom spojení
Lupene na vode
Leopard a orchidea
Nespoznaná láska
Večná láska
Navždy v tvojom objatí
Popol vo vetre
Ruža v zime
Váhavý nápadník
Vlk a holubica

Lisa Kleypas

Môj ochranca
Milenec lady Sofie
Hlas srdca
Jarná vášeň
Tajomstvá letnej noci
Vôňa jesene
Zimná láska
Láska v čase Vianoc
Sladký ocko
Modrooký diabol
Sladký šepot
Do polnoci moja
Zveď ma na úsvite
Polnočné vábenie
Príď, láska, ku mne
Štedrý deň vo Friday Harbore
Dažďová cesta vo Friay Harbore
Jazero snov vo Friday Harbore
Krištáľový záliv vo Friday Harbore
Bezohľadný darebák
Nemilosrdný magnát
Neodolateľný pokušiteľ
Tajomný neznámy
Skrotený búrlivák

Johanna Lindsey

Miluj len raz
Nežná rebelka
Nežný darebák
Čaro mladosti
Vyznaj mi lásku
Tajomný dar
Zamilovaný darebák
V zajatí túžob
Neodolateľné zvodná
Niekto dokonalý
Ohne v zime
Túžba srdca
Neklam svoje srdce
Nádherný anjel
Búrlivé srdce
Horúce srdce
Roztúžené srdce
Spútaj ma láskou
Spoznaj svoju lásku
Znak polmesiaca
Patríš mne
Vysnívaný muž
Miluj ma navždy
Markízov dedič
Diabol, čo ju skrotil
Môj milý darebák
Zajatá nevesta
Pirátska láska
Ostrov kvetov
Sila lásky
Nežné nepriateľstvo
Keď láska čaká
Tajomný oheň
Strieborný anjel
Väzeň mojej túžby
Až naveky
Muž iba pre mňa
Škandalózne manželstvo
Keď vášeň vyhráva
Láska príde sama
Búrlivé vyznanie
Budeš ma milovať
Najkrajšie pokušenie

Kat Martin

Zamatová neha
Hodváb a oceľ
Nebezpečné vášne (paperback)
Falošné sľuby
Bez srdca
Vnútorný oheň
Podozrivá
Nevestin náhrdelník
Diablov náhrdelník
Vojvodkynin náhrdelník
Vôňa ruží
Vrchol
Cnostné srdce
Ohnivé srdce
Odvážne srdce
Royalova nevesta
Reesova nevesta
Rulova nevesta
Tajomstvá noci
Nenaplnená nevinnosť
Vianočné hodiny

Tessa Dare

Bohyňa lovu
Zvábená siréna
Vplyvná dáma

Jude Deveraux

Zamatová vysočina
Zamatová pieseň
Zamatový prísľub
Zamatový anjel
Zvodná Christiana
Odvážna princezná
Hrdá dedička
Rytier v zlatej zbroji
Čierny jazdec
Neoblomná Carrie
Horský vavrín
Precitnutie
Rozbúrené city
Kráľovská odysea
Tajomná veža
Ľadová dáma
Ohnivé dvojča
Sladký klamár
Holly
Prvý dojem (ne)klame
Výlet
Letný dom
Návrat do letného domu
Levanduľové ráno
Zlaté dni
Šarlátové noci
Vôňa jazmínu
Kameň želaní
Vianočný hosť
Morušový strom
Zakliata ľúbosť
Anjel pre Emily
Pravá láska
Na večné časy
Ranný svit mesiaca
Neznámy vo svite mesiaca
Pod maskou mesiaca

Barbara Cartland

Duch Monte Carla
Hrdá princezná
Krutý gróf
Láska na Loire
Láska, páni, kurtizány
Milá podvodníčka
Modrý šedivník
Nežné srdce
Odsúdení na lásku
Odvážny podvod
Ohrozená láska
Pôvab a zloba
Súboj s osudom
Súboj sŕdc
Vášeň a kvet
Zaľúbený duch
Zlomené srdce
Dáma a zbojník

Sandra Brown

Adamov pád
Biela horúčava
Búrka v raji
Láska na adrese indigo place 22
Môj vysnívaný
Mrazivý závan
Návrat Sunny Chandlerovej
Neposielaj kvety
Nežný pohľad
Osudové puto
Odrazená strela
Pavučina z hodvábu
Posledné interview
Prílivy rozkoše
Ráno s Rileyom
Raňajky v posteli
Skrytý plameň
Sladký hnev
Špinavá hra
Stretnúť šťastie
Tiene minulosti
Tropická láska
Verný dvojník
V úplne inom svetle
V zajatí citov
Výrečné ticho
Zakázaná láska (paperback)
Zvláštny utorok
Krvavé spomienky
Zrada

Julie Garwood

Tajomná princezná
Anjel strážny
Kráľovský dar
Zámky
Kráska
Výkupné
Oheň a ľad
Zmilovanie (paperback)
Čarovný princ
Tajomstvo
Keď sa zaľúbiš

Mary Balogh
(s touto autorkou som už začala trochu brzdiť, ak si aj niečo od nej ešte kúpim, tak len sem tam, až taká moja srdovka to nie je)

Pavučina lásky
Pavučina vášne
Diablova pavučina
Prísľub lásky
Nezabudnuteľná láska
Pravá láska
Dokonalá láska
Zázračná láska
Zvrhlá láska
Škandály lásky
Hriechy lásky
Nezabudnuteľné leto
Najprv sa vezmeme
Potom ťa zvediem
Nakoniec príde láska
Žiadosť o ruku
Sobáš z rozumu
Jedna noc lásky
Šteklivé tajomstvá
Žiť pre lásku
Láska ako sen
Gróf hľadá manželku
Vášeň ako liek
Láska bez citu
Darujem ti úsmev
Milovaná
Krásna dedička
Horúce objatie
Vysnívaný manžel

Catherine Coulter

Nechcená nevesta
Neskrotná nevesta
Bohatá nevesta
Nevesta v prestrojení
Divoká nevesta

Linda Lael Miller

Rachel
Jessica
Pištoľník
Strážca zákona

Kresley Cole

Kapitánova láska
Cena za rozkoš
Láska a odvaha
Láska a nádej
Láska a lož

Teresa Medeiros

Hľadá sa Darling
Škandalózna noc
Tvoja do úsvitu

Margaret Evans Porter
(ani túto autorku nejak moc nevyhľadávam)

Sladká levanduľa
Osudové stretnutie
Jubilejný rok
Daj sa zviesť láskou
Bozk neznámych

Trochu som sa krotila a zamerala sa hlavne na skompletizovanie kníh od autoriek, ktoré mám rada. Určite by som ho vedela napísať aj dlhší, ale keď bude táto zbierka skoro plná spravím ďalší. (červené knihy mám)

Máte, aj vy nejaké tie knižné wishlisty? Alebo kupujete knihu, keď vám brnkne do nosa?

AKTUALIZOVANÉ 3.1.2020 20:41 :) nové knihy u mňa aj od autoriek
AKTUALIZOVANÉ 17.7.2019 20:22 :) aj novinky
AKTUALIZOVANÉ 23.1.2019 12:02 :) len nové knihy, nepozerala som novinky od autoriek
AKTUALIZOVANÉ 27.4.2018 10:17 :)
AKTUALIZOVANÉ 14.2.2017 18:00 :)
AKTUALIZOVANÉ 27.2.2015 23:23 :)
AKTUALIZOVANÉ 1.1.2015 21:52 :)

4 komentáre:

  1. To je skvělý nápad! Taky si budu muset udělat seznam :-)

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Urobiť si zoznam je tá ľahšia časť, ale potom zohnať tie knihy je problém (aspoň pri niektorých), ale príjemný problém. :)

      Odstrániť
  2. tiež mám zoznam kníh. Najlepšie sa mi vytvára wishlist na martinuse. Je tolko kníh, čo by som chcela, no nedajú sa všetky naraz.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj na martinuse ho mám, ale tam nemajú všetky knihy :/ ale zase viac ako na buxe. no aj by sa dali všetky knihy, aj keby som ich mala na hlave odniesť a neviem kde uložiť :D ale finančne by som to neprežila.

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...