streda 29. mája 2013

Mary Baloghová - Diablova pavučina



Anotácia:
Keď James Purnell vstúpi do londýnskeho salóna a uvidí lady Madeline Rainovú, má pocit, akoby zastal čas. Kedysi k nej zahorel láskou, ale vzápätí opustil Anglicko, a teraz sa k nemu krásna Madeline správa odmerane, očividne rozhodnutá stoj čo stoj odolať zvádzaniu diabolsky príťažlivého džentlmena. Po štyroch rokoch, čo sa nevideli, však aj v nej znovu vzplanie vášeň a túžba. A tak sa mladá žena ocitne zoči-voči dileme: vydať sa a zanevrieť na lásku, alebo riskovať, že ju tajný ľúbostný vzťah zničí. Nemôže vedieť, ako ďaleko bude James ochotný zájsť, aby napravil omyly minulosti, a čo všetko je ochotný riskovať pre ženu, ktorej už patrí nielen jeho telo, ale aj duša a srdce...

O knihe:
- 3. časť z Pavučinovej série
Pavučina lásky, Pavučina vášne, Diablova pavučina, Prísľub lásky
- obálka - príde mi to ako vianočná pohľadnica, až na tie kvety, ale ten krb. Vyžaruje to romantiku. Páči sa mi.

Môj názor:
- začiatok sa mi páčil asi najviac. Tam to bolo také živšie, krajšie, ale kniha je pekne napísaná.
- James mi prišiel taký strašne chladný, až bezcitný. Svoje pocity nevyjadroval, ale mohli sme sa ich dočítať, lebo v hlave mal krásne city, ale všetko čo vyšlo z jeho úst bolo nevrelé. Takže ako hlavná hrdinka, neviem, či by som sa do neho zamilovala, lebo aj keď ju miloval (a dajme tomu, že ona to vycítila), tak sa k nej správal škaredo, a keďže mu do hlavy nevidela, tak musela byť asi riadne zamilovaná a trochu masochista. Aspoňže na konci sa to trošku zlepšilo.
- Madeline bola pri ňom taká "ťuťka". Snažila sa s ním udržiavať rozhovory, vzťah... Ale prišla mi taká nemastná, neslaná. Proste zo začiatku to bolo sebavedomá, veselá žena a pri ňom ako keby pomaly umierala, trpela.
- vzťah jej mamy a ich rodinného priateľa mi bol sympatický, ale tie rozhovory o intímnostiach mi prišli trochu zvláštne, akoby slušňacké. Nato, že už bola vydatá, tak si myslím, že to mala brať trochu inak, ale beriem, bola to zrejme stará škola.
- s tým jeho "synom" to bolo celé také zaujímavé, šokujúce. To vyriešenie bolo nejaké rýchle, ale s koncami nikdy nie som spokojná. (Teda skoro nikdy. Česť výnimkám.) Prídu mi také odflaknuté.
- niečo mi tam chýbalo

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...