piatok 29. novembra 2013

Piatkový vlčí veget

Vlčí mládě / Teen Wolf


- Niekedy si myslím, že je to taký teen seriál, čiže niečo čo by som pozerala, keď som chodila na strednú, ale aj tak ma to zaujalo. Mám rada také tie vlkodlačie, upírie, čarodejnícke filmy / seriály...
- Zaujala ma celá ich parta, ale najviac sa teším čo sa vyklube z Lydie. Niekedy (dosť často) je poriadna mrcha, ale je šikovná, múdra a po čase zistíme, že má aj dušu. To sa mi na nej páči, že klame telom.
- Derek, Jackson a dokonca ešte aj Scott, aj Stiles by sa zadali zaradiť medzi hrdinov, na ktorých sa dá pozerať.
- Občas je to až moc presladené takými tými scénkami ako veľmi sa milujú, že bez seba nevedia žiť a ako to prežijú, že musia byť odlúčení... Nehovorím, že láska v mladom veku nemôže byť, ale aby ju človek prežíval až takto veeeeľmi mi príde smiešne. Ešte aj deti v škôlke berú veci viac reálne.
- Zatiaľ som videla len prvú sériu a zopár časti z dvojky, tak som zvedavá ako sa to bude všetko ďalej vyvíjať.

Poznáte tento seriál? Páči sa vám? Videli ste ho už?
Pekný víkend prajem a v sobotu sa môžte tešiť na článok s Novembrovými úlovkami (a že je načo sa tešiť, aspoň ja som bola vytešená z každého úlovku).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...