streda 23. apríla 2014

Prvé (aj naše) jarné kilometre

Na sobotu sme mali plán Ja, Priateľ a jeho Milenka (motorka), že sa pôjdeme previesť. Rozhodovali sme sa medzi Handlovou a Novou Dubnicou. Nakoniec Priateľ rozhodol a šli sme do Dubnice.

Ráno sme sa pekne vychystali. Ja som si zabudla moje "motogate" (rozumej najsamlepšie elastické rifle) doma, ale prežila som to aj v normál rifliach. Nič neprasklo ako som sa bála. Polovička ma presviedčala na kožu, ale keďže tá je ťažšia ako ja, tak nehrozí.
Nasadli sme a išlo sa. Skoro som po ceste zamrzla. Bolo celkom príjemné, ale v tieňoch pod stromami bola ešte kemra. Ešte šťastie, že som už mala konečne rukavičky. Také poriadne si musím ešte len kúpiť, ale zatiaľ som moju siniminis veľkosť nenašla.

A čo sa to v tej Dubnici malo diať?

zdroj

V Dubnici sme trochu poblúdili, ale v tom sme už machri. Ale najväčší gól - pýtali sme sa pani, kde je ihrisko. Ona nám povedala doprava a pravou rukou ukazuje doľava :D Priateľ sa pre istotu spýtal ešte raz, ale odpoveď bola taká istá. Takže ak sa stratíte určite sa nepýtajte na cestu ľudí, ktorí nerozoznajú pravú ruku od ľavej. (Pomôcka: Ako hovorí môj bratranec - jednou si utieraš predok a druhou zadok.)
Prišli sme okolo obeda chvíľu sme si posedeli, dostali sme po rebre (grilovanom) a šli sme na námestie. Kde sme mali mať všetci rande.

zo začiatku také skromné

tak sme si pofotili nejaké zaujímavé motorky





postupne sa to tam začalo zbiehať

naživo to vyzeralo lepšie. Pripomínalo mi to USA - divoká príroda, divoké rieky, divoké zvieratá.



najlepší motorkári, čo tam boli. Skoro som sa z nich pošťala. Nemali chybu.

a tu je naša kráska

Inak nato, že bola sobota tam bolo námestie dosť mŕtve. Zhodli sme sa na tom, že horšie ako v našom zapadákove a to už je teda niečo. Takže do Dubnice sa nesťahujeme.






táto motorka vyzerala odzadu ako tá pani z rozprávky Robots. Bolo to vtipné.



To čakanie na všetkých sa mi zdalo dllllllllhe. Ani vlastne neviem o koľkej sme odchádzali. Cesta sa mi zdala dlhá, ale to asi len môj zadok ešte nie je zvyknutý.
Zastávku sme mali na letisku a bolo tam krásne, ale fúkalo tam strašne.


videli sme aj lietajúcich ľudí alebo skôr padajúcich

aj veľké lietadlá

aj veľké vrtule

pri jednom sme sa aj odfotili (skupinová fotos na konci)



aj takýto hadrák sa tam našiel

Posledná fotka je z oficiálnej stránky Dark Demons na fb, kde sme všetci zúčastnení. (Kto nás nájde? Kto nás nájde?)

zdroj

Po jazde sme sa vrátili na guláš, ktorý bol dobrý. (Havo poslúchal :P) Potom sme nasadli, lebo počasie vyzeralo, že začne pršať a ani jeden z nás nemal chuť zmoknúť a išli sme domov.
Domov sme prišli v suchu, len premrznutí. Vypila som čajík a ani neviem ako som/sme zaspali. Zobudila som sa až na bubnovanie dažďa na okno.
Sobotu hodnotím ako veľmi pekne strávený dník. Keby bolo na mne trochu prikúrim, lebo ja som na vyššie teploty. Ale leto ešte len príde a podobných výletíkov dúfam, že bude viac.

Aký ste mali víkend vy? Veľkonočné zážitky si nechám asi pre seba (ale ak ste zvedavý, tak nejaké nájdete na iných blogoch v komentoch), ale viem, že budúci rok strávim Veľkú noc radšej niekde na výlete.
Pekný dník prajem :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...