štvrtok 21. augusta 2014

Kulháň

Konečne som sa dostala k blogu. Po dvoch týždňoch "prázdnin" u priateľa sa to u mňa doma všetko nakopilo, takže sa naháňam ako zdutá koza. A dnes zase naspäť priateľovi a na víkend do BA a potom zase pondelok BA a potom hádam už bude pokoj a bude sa dať viac blogovať. Toť info o mne a teraz ideme k článku.

Konečne sme sa opäť dostali na Kulháň na pstruhy a ja Vám konečne prinášam prvý článok zo série výletových. Bude ich ešte dosť, lebo ako som nestíhala blogovať, tak som bola u priateľa a behali sme po výletoch. Dnešný článok spolu so zajtrajším sa odohrali sobotu (2. augusta), ale kvôli výletíkom a lenivosti a čítaniu kníh... Vám výletové články prinášam trochu s oneskorením.
Bez veľkých reči ideme na fotky.



Na Kulháni nie je problém zaparkovať, teda teoreticky prakticky som tam ešte nezažila tlačenicu áut, aj keď tlačenicu ľudí som tam už zažila.


Motorky parkujú vnútri v areáli, aj teraz tam boli nejakí motorkári. (My sme boli tento raz na aute a konečne som si užila moje nové šaty. Tie, ale uvidíte v zajtrajšom článku. Konečne "outfitova" fotka. Aj keď, teda nič moc, ale veď zajtra uvidíte.)


Cvakla som Vám aj cenník, z ktorého sme boli trochu mimo. Teda nie z cenníka, ale z toho ako draho sme sa napapali a nie tak chutne ako inokedy. Niečo tým rybkám chýbalo. Ale aj tak boli dobré. Len už ich nemôžem vychvaľovať, tak ako doteraz, že sú tam najlepšie údené pstruhy široko-ďaleko, ale stále sú dobre.


Foto pstruhy je preto rozmazaná, lebo som ich skoro nestihla ani odfotiť a ešte som musela priateľovi klepať aj po prstoch, lebo už mal jedného ukoristeného a chcel ho rozpitvať. Ale aspoň vidíte, že ja by som nemohla mať blog o jedle, lebo jedine čo by som stíhala vždy odfotiť je už rozpapraný, špinavý tanier alebo takéto rozmazance. No čo nato povedať. Sme nenažraní :D


S plným bruškom sme Vám išli odfotiť okolie. Myslím si, že je tam pekne a ticho. Predtým tam mali dokonca aj nejaké zvieratká, ale teraz som tam okrem rybiek nič iné nevidela.


Tu sa to všetko kuchtí. A ako to tam vlastne funguje? Najskôr si tu objednáte pstruhy v tejto búdke. Potom počkáte, kým Vás zavolajú a potom idete s rybkami pri ďalšie okničko v tej búdke čo je vedľa Vám ich odvážia a zaplatíte. Pri tom druhom okničku majú aj pitie, chlieb a čo si kto k rybke vypýta. (Vysvetlenie ala hotentoten :D)


Môžte si aj sami uloviť pstruhy, ale tie Vám ževraj nepripravia.


Odfotila som vám aj trochu prírody. Lekna sa mi páčia. Nemôžem si pomôcť. Príde mi to zvláštne, že kvety plávajú na hladine.


Mali tam aj nejaké vynovenia (alebo to možno bolo už predtým len ja som nevšímavá?). Bylinková špirála, strom, na ktorom boli tipy na výletíky v okolí (to je podľa mňa super nápad) a jazvečík.

bylinková špirála

cesnak pažítkový

strom a jazvečík

Topoľčianky hrad - na tom sme boli

Trenčiansky hrad - aj na tom sme boli

Zámok a ZOO Bojnice - tak tam keby sme neboli to by bola iná hanba

Ani deti sa tam nebudú nudiť. Majú tam detské ihrisko, stánok, kde si môžte kúpiť rôzne somarinky pre najmenších (teda nie len pre najmenších). Majú tam tiež zmrzlinu, ale tú som teraz neskúšala, ale za tie prachy a za taký malý kopček by som sa radšej zastavila v Rybanoch. Už Vám budem musieť odfotiť tú Rybansku zmrzku nie o nej len stále kecať.



odfotila som Vám aj info tabuľku, aby ste vedeli kedy môžte prísť

Dúfam, že sa Vám tip na výletík páčil a ak sem niekedy zavítate, že sa Vám bude páčiť a chutiť. Mne sa páčilo menej ako inokedy, ale určite sem budeme chodiť aj naďalej.
Boli ste už na Kulháni? Páčilo sa Vám? Máte radi údené pstruhy?

Prajem Vám pekný deň a zajtra tu máme pokračovanie tohto výletiku :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...