utorok 15. septembra 2015

Kat Martinová - Zamatová neha


Anotácia:
Krásna Velvet Moranová sa zriekla všetkých myšlienok na lásku. Musí sa vydať za krutého vojvodu z Carlylu, inak jej rodinu čaká úpadok. No namiesto svadby sa ocitne v rukách lúpežníka Jasona Sinclaira. Toho kedysi falošne obvinili z vraždy. Teraz sa tajne vracia, aby si očistil meno a prekazil sobáš, ktorý by ho pripravil o vojvodstvo. Unesie preto zmyselnú Velvet a drží ju v zajatí. Dokážu však udržať na uzde vášeň, ktorá ich pohlcuje a ktorou by mohli ohroziť svoje životy?

O knihe:
original - Nothing but Velvet
- 1. časť zo série Litchfield:
Zamatová neha; Hodváb a oceľ
obálka - má rovnaký obal / hlavných hrdinov ako kniha Neodolateľne zvodná. Super - irónia.

Moje pocity:
- júlová kniha
- kniha začína hádkou otca so synom kvôli ženskej a potom otcovou vraždou, z ktorej obvinia Jasona. Takže sme hneď na začiatku vedeli, čo sa stalo a kto je dobrý a kto zlý. Z čoho vyplýva, že hneď od začiatku sme ľutovali chudáka Jasona, že sa nechal nachytať takou mrchou. A najhoršie na tom bolo čo mu vykonal brat. Teda hlavne ich otcovi.
- Jasonovho brata, Avery Sinclair, síce budete neznášať od začiatku, ale poriadne vás naštve až potom čo vykoná svojej úbohej manželke
- Velvet vlastne ani nevedela, že je jej snúbenec krutý. Dozvedela sa to až potom, potom, potom. Takže to nebolo tak, že by sa musela vydať za neho. Jej vlastne bolo jedno za koho sa vydá, len musel byť bohatý, ale určite by si nezobrala vraha a násilníka keby o tom vedela.
- keď Jason uniesol Velvet bolo to tak trochu aj romantické ( :D som divná ja viem). Páčilo sa mi ako sa ani tam nevzdávala a stále sa snažila o útek. Bola to naozaj bojovníčka. Musela zachrániť seba aj svojho starého otca pred chudobou a naozaj preto robila maximum. Dokonca sa nevzdávala a aj pri únose išla na maximum. Chudák Jason, aj mi ho bolo občas ľúto. Čo mu vyvádzala bolo dosť komické, ale aj nebezpečné, ale jeho chyba. On ju uniesol.
- bolo mi Velvet aj jej starého otca ľúto, lebo boli naozaj chudobní a nie svojou vinou. Na začiatku to bolo tak pekne, smutno opísané. A ešte aj tá zábudlivosť jej starého otca. Smutné. Naozaj toho mala veľa a nemal jej s tým kto pomôcť.
- prvá polovica knihy sa mi páčila. Ako ju uniesol. Ako sa zbližovali..., ale ku koncu to podľa mňa trochu pokuľhávalo.
- veľmi sa mi páčilo ako ju volal vojvodkyňa. Možno to zo začiatku myslel ironicky, ale potom mi to prišlo také romantické oslovenie.
- kniha nebola len o tom, že si Velvet potrebovala nájsť bohatého ženícha, ale aj o tom, aby si Jason očistil meno a jeho brat pykal za to, čo urobil. Ale keďže to nebolo také jednoduché, tak som bola zvedavá ako sa môžu dať Velvet a Jason dokopy, keďže on sa nechystal ostať v Anglicku a ona potrebovala bohatého manžela a nie niekoho kto je obvinený z vraždy a musí sa skrývať za cudzie meno, aby ho nepopravili. Takže som bola zvedavá ako sa to tam zamotá, aby sa to nakoniec rozmotalo a v čom bude ten fígeľ.
- opäť sme sa tam stretli s jeho exmilenkou, ktorá ho tak krásne zradila. Aj tak som nejako nepochopila prečo to spravila. On si ju chcel vziať, mohla byť z nej vojvodkyňa a ona ho zradila. Veď bol ešte mladý a mohla si ho prerobiť na svoj obraz, ale aj tak dobre, že si nezobral takú zmiju. Len čo by mu otrávila celý život.
- páčil sa mi aj Lucien Montain, kamoš hlavného hrdinu, aj keď občas na mňa pôsobil trochu nerozhodne, zakríknuto alebo ako to povedať. Proste mal byť viac mužný. Zobrať ženu svojho srdca a utiecť s ňou. Som zvedavá na jeho knihu a ako ho v nej autorka opíše a hlavne som zvedavá prečo neskončil so ženou svojho srdca. Čo sa s nimi stalo?
- v knihe sa toho dialo dosť, ale nebudem už nič prezrádzať prečítajte si sami. Aj keď kniha nebude patriť medzi mojich top favoritov, aj tak bola dobrá a zaujímavá.
- nepáčil sa mi koniec. Ja by som nedovolila, aby mi obesili chlapa. Ja by som ho zachránila, aj cez mŕtvoly. Veď mali prachy a Lucien mal akú takú moc a bol ich priateľ. Tak mi nehovorte, že by sa to nedalo. Nechápala som to a trochu som bola kvôli tomu aj naštvaná :P Ja viem strašne to prežívam, ale nie je nič lepšie ako ponoriť sa do dobrej knihy. Teda ešte možno ponoriť sa do výbornej knihy, ale takých je naozaj dosť málo. Táto síce patrila len medzi dobré, ale určite sa ju oplatilo čítať a neľutujem ani jednu stránku.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...