pondelok 22. augusta 2016

Aprílové úlovky 2016 :(

Apríl bol hrozný. Piňďuško ma opustil. Bol to pre mňa najhorší zážitok :( Mám toho aj doma až nad hlavu. Takže odreagovať sa chodím do práce, kde mám toho tiež viac ako dosť :D ale mám dve super kolegynky. Momentálne robíme aj na niečom veľkom s čím sa vám pochválim až neskôr, keď všetko dopadne ako má. Rada by som sa pustila opäť do blogovania, ale toho času je tak málo, že nestíham ani čítať a niekedy okrem zaľahnutia do postele nespravím za deň vôbec nič, ak nerátam prácu. Chcela by som konečne pochystať nejaké články, vrátiť sa opäť k čítaniu. Teraz síce čítam, ale odkedy Piňďuško odišiel nemám chuť na nič. Mala som na leto iné plány a veľa z nich sa týkalo aj jeho. Chcela som s ním chodiť na výletíky. Konečne sa ísť aj niekam okúpať, keďže Uhereckú priehradu nám vypustili, tak som sa s ním chcela previezť aj niekam inam, lebo jazdu autom mal rád...
Nechcem byť zase smutná. Viem, že je na lepšom mieste a určite niekde pobehuje s mojim starkým a čakajú tam pekne na mňa ako dvaja šintri :) Posielam im obrovskú pusinku tam hore :* každému jednu :* Nikdy ich neprestanem ľúbiť, aj keď už nie sú pri mne, ale v mojom srdci majú večné miesto a som si istá, že na mňa dávajú pozor.
Vrhnime sa na nákupy, nech už mám tento článok za sebou.
V apríli som sa vybláznila hlavne v oblečení, keďže som sa snažila liečiť si dušu a zabudnúť na bolesť. Veľmi to nepomohlo, ale aspoň som si doplnila šatník.


Kozmetika:

Essence pásiky na nos - zas a znova. No čo vám poviem. Chcem mať pekný nos :D ale dosť ho teraz zanedbávam.


Oblečenie:


Hnedo-biela kockovaná / hviezdičková mikina - bola lacná a keďže ja mikiny unosím aj v lete, tak som si ju kúpila. Jasne, že najskôr len na doma, ale nakoniec ju nosím aj do práce.


Zelené tričko
Modré tričko s pletencami okolo krku
Biele tričko ala zavinovačka - taká falošná
Biele tričko/pončo so strapcami
Biele tričko s výstrihom do V
Šedé pončo
- tu je to už trochu elegantnejšie hlavne kvôli práci, ale to biele pončo bolo také krásne a biele, ale keďže som ho oprala s tou košeľou, čo nasleduje ďalej, tak to nemdopadlo dobre :D ups.
- sprvoti sa mi tie veci až tak nepáčili, ale nakoniec som sa do nich zamilovala a dokonca aj do toho zeleného trička aj napriek tomu, že nemám rada zelenú, ale myslím si, že toto tričko sa mi hodí


Lososová košeľa
- už dlhšie som chcela nejakú peknú poriadnu košeľu, ale všetky sa mi zdali také drahé alebo škaredé. Táto bola síce drahšia, ale pleskla som sa po vrecku a stojí to zato, až na to zafarbené biele oblečenie, ale to nie je jej chyba, ale moja.


Šedé sako
- už dlhšie poškuľujem po sakách, ale žiadne sa mi doteraz nehodilo alebo nepáčilo alebo bolo drahé alebo bolo len na fotke až nakoniec prišlo toto. Skúšala som si ho a doma mi vŕtalo poriadne v hlave až som sa na druhý deň rozhodla si ho kúpiť, aj keď bolo trošku drahšie. Zatiaľ som ho mala iba raz na svadbe, lebo som si nie istá s čím ho mám skombinovať. Musím si stanoviť nejaký oddychový deň a trochu sa pohrať v oblečení v mojej skrini a pohľadať si nejaké outfity.


Čierna kabelka
- po túto XXL tašku som sa tiež musela vrátiť tam, kde predávali moje sáčko. Páčia sa mi veľké tašky, ale keďže som drobná tak sa mi moc nehodia a mám s nimi ten problém, že do nich nahádžem polku izby a potom tam mám bordel. Ale takáto nejaká taška mi chýbala a za tie prachy som ju tam nemohla nechať.


Ostatné:


Sypané čaje - darčeky pre priateľovú maminku a pre kamarátku.


2 vedierka - fialkové a ružové - kúpila som si ich na moje štetce, lebo sa mi farebne páčili. Pekne som do nich rozdelila štetce - na pleť a na oči, teda skôr väčšie a menšie, lebo aj niektoré menšie sú tam a nie sú na oči. Celkom sa mi to páči, len keby mi mal ešte kto umyť štetce.

Čo sa týka kníh, tak pokračujem v šetriacom móde a nič som si nekúpila, ale ani nič nové som neprečítala. Dúfam, že teraz sa pomaly rozhýbem a naplánujem si poriadne celý týždeň, aby som stíhala všetko a aj niečo navyše :D
Apríl bol veľmi smutný mesiac. Nechcem ho už viac rozoberať. Chcem, aby zostal navždy za mnou. Nikdy nezabudnem, ale už je koniec. Aspoň fyzicky. Psychicky a srdečne to bude ešte dlho bolieť.

Prajem pekný aj keď upršaný deň :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...