štvrtok 22. marca 2018

Sandra Brown - Odrazená strela


Anotácia:
Detektív policajného oddelenia v Savannahu Duncan Hatcher má vyšetrovať okolnosti prípadu muža, ktorého zastrelili v dome sudcu Lairda. Na prvý pohľad sa zdá, že prípad je jasný - sudca tvrdí, že jeho krásna mladá manželka Elise v noci prichytila v dome zlodeja, ktorý ju ohrozoval, a v sebaobrane ho zastrelila. Duncan však má podozrenie, že sudca s manželkou klamú, a skúma ďalšie súvislosti. Stopy ho vedú k zločincovi a obchodníkovi s drogami Savichovi, ktorého sa mu v minulosti nepodarilo usvedčiť z vraždy pre benevolentný postoj sudcu Lairda. Svojím počínaním ohrozuje svoju kariéru nielen preto, že vrhá tieň podozrenia na sudcu vyššieho súdu, ale aj preto, lebo Elise Lairdová ho veľmi priťahuje. Keď ho Elise navštívi, aby sa mu zdôverila so svojimi obavami, najprv jej neverí a nazdáva sa, že chce iba zakryť svoju vinu a využiť svoj pôvab, aby si ho získala. Neúnavne pátra ďalej, Elise ho však presviedča o svojej pravde a Duncan sa zmieta medzi túžbou po krásnej žene so záhadnou minulosťou a vlastnými morálnymi zásadami. Potom sudcova manželka zmizne a pri pátraní po nej vyjdú najavo ďalšie prekvapivé skutočnosti smerujúce k odhaleniu spojenia súdnej moci so zločineckým podsvetím.

O knihe:
original - Ricochet
- nepochádza zo žiadnej série
obálka - hrozná. Jedine, čo ma zaujalo je zbraň s guľkou v okuliaroch, ale to je asi všetko. Ale zmierujem sa s tým, že dobré knihy majú hrozné obaly.

Moje pocity:
- 7. februára 2018 (čítala som ju cca dva a niečo dňa)
- anotácia ma nenalákala. Knihu som chytila do ruky, lebo Sandra Brown. Bála som sa, že to bude nejaká hovadina, ale už po pár stránkach ma kniha zaujala a bola som strašne zvedavá ako sa to vyrieši.
- mala som podozrenie, že sudca zabil "milenca" svojej manželky
- najskôr som si myslela, že toho "zlodeja" zabil sudca a aby sa ukázal chrumkavý, tak sa to snažila zobrať na seba jeho manželka, ale keď potom povedala, že sa ju pokúšal zabiť, lebo ho najal jej manžel to bolo celkom prekvapko, ale uverila som jej, ale keď sa stretla s tým mafiánom, tak som myslela, že ju najal zase on, aby sa pomstil tomu polišovi. Mala som v tom chaos.
- chvíľu som si myslela, že hlavná hrdinka je nejaká tajná agentka najatá, aby vyčmuchala, že jej manžel sudca je kriminálnik a teda, že sa necháva podplácať hlavne tým drogovým mafiánom. Bode ja som mala toľko teórií. Takže som mala problém sa od knihy odtrhnúť, aby som napísala aspoň pár riadkov, ako som si dala predsavzatie, že proste nemôžem písať recenzie až potom keď prečítam knihy, lebo kopec veci si nebudem pamätať alebo budem mať takto veľa kníh na recenzie a budem v nich musieť listovať a zase sa pri nich zaseknem. Budem čítať a nič nenapíšem.
- páčilo sa mi, že hlavný hrdina hral na klavíri. Prišlo mi to také romantické. Milujem hru na klavíri. Niečo ma na tom priťahuje a ešte aj gitara.
- trochu ma prekvapilo čomu sa Elise venovala predtým. Akú prácu robila. Ale tak čo. Pokiaľ nebola štetka, tak ukazovať nejaké tie prednosti prečo nie.
- keď sa Elise začala spovedať Duncanovi ako to je s ňou a s jej minulosťou, so Savichom a jej manželom. Už som vedela koľká bije. Všetko mi bolo jasné. A potom to prišlo nemala som pravdu. Trochu ma to sklamalo. Moja hypotéza sa mi zdala lepšia :D ale ani táto nebola zlá.
- klamala by som keby som tejto knihe dala menej ako 5 pusiniek. Hlavný hrdinovia sa tam stretávali dosť málo. Väčšina knihy sa mi zdá, že bola napísaná z pohľadu hlavného hrdinu, ale páčilo sa mi ako bola kniha napísaná. Milujem, keď môžem hľadať vraha, zločinca a ešte na konci je happy end a láska.
- aj keď musím povedať, že som si veľmi dlho myslela, že Elise umrie, lebo je zlá. Veď jej manžel chudák, ktorý ju oplakáva nemôže byť taký hajzlík. Určite si vymýšľa, umrie a Duncan sa dá dokopy s jeho koleginou BeeBee. Pritiahnuté za vlasy, ale trochu možné. Prečo nie.
- možno kniha nebola podľa môjho vymýšľania, ale držala ma v napätí a prečítala som ju za cca 2 aj niečo dňa. Môžem ju odporučiť. Je v nej romantika, detektívka, napätie, zapletený dej, pekné policajné prostredie. Je vidno, že autorka pracovala s policajtom ako písala na začiatku.
- musím uznať, že kniha ma až dokonca držala v napätí, kto je vlastné zlý a kto dobrý. Nechala som sa napáliť.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...