utorok 27. marca 2018

Sandra Brownová - Špinavá hra


Anotácia:
V každom prípade tu zbytočne strácal čas aj trpezlivosť.
"Mojou úlohou by bolo pretiahnuť vašu ženu?" spýtal sa prostoreko.
Speakman sa strhol. "V žargóne sa veľmi nevyznám, najmä v..."
"Netárajte, okej? Chcete ma najať ako samca. V princípe je to o tom, nie?"
Speakman váhal, potom povedal: "V princípe? Áno."
"A predpokladám, že za pol milióna sa budete chcieť na to pozerať."
"To je urážajúce, Griff. Pre mňa. A v každom prípade pre Lauru."
"Áno, dobre..." Neospravedlnil sa. Zvrátený sex bol tým najmenej urážlivým faktorom celého ich rozhovoru.
"Keď už ste ju spomenuli, pozná váš plán?"
"Samozrejme."
"Aha. A čo si o tom myslí?"
Speakman sa posunul na vozíku k bočnému stolíku, kde stál v nabíjačke bezdrôtový telefón. "Môžete sa jej spýtať sám."

O knihe:
original - Play dirty
- nepochádza zo žiadnej série
obálka - celkom fajn, až na tie nechty tie sa mi nepáčia a hrdinku som si predstavovala o niečo staršiu

Moje pocity:
- našla som ju v konceptoch a netuším prečo, lebo som ju prečítala už dávno (tuším ešte koncom minulého roka) a myslela som si, že som ju aj uverejnila, tak dodatočne teraz
- táto kniha síce nemala anotáciu, ale aj na takéto úryvky som zvyknutá, aj keď radšej mám, keď je tam aj to, aj to, lebo z tohto úryvku mi príde hlavný hrdina ako hulvát a nejaký ten obsah knihy si môžem len domýšľať. Ale zase celkom ma to zaujalo a aspoň mi to neprezradilo nič dôležité z deja. Len krátky vábivý dialóg.
- v knihe bolo okrem toho, že mal Griff oplodniť hlavnú hrdinku písané aj o tom prečo skončil vo "väzení", spomínané aj ako sa Laura zoznámila so svojim terajším manželom, aký bol a tak. To sa mi tiež páčilo. Jej muž bol milý, inteligentný a sympatický. Podľa mňa ako úžasný hlavný hrdina, ale potom ako keby mu preplo alebo možno prestal skrývať, že bol divný a tešila som sa kedy sa ho hlavná hrdinka zbaví. Že sa s ním rozvedie alebo čo ja viem niečo. Lebo ktorý normálny chlap by chcel od ženy, aby si spravila dieťa s niekým iným? Prišlo mi to divné, ale možno sa to v takejto spoločnosti pracháčov deje normálne.
- naopak Griff mi ako hlavný hrdina nepripadal. Bývali trestanec, ex futbalová hviezda, so slovníkom nejakého povalača, bez jediného groša, ostro sledovaný, aby ho mohli opäť zavrieť, keď niečo vyvedie. Takéhoto hlavného hrdinu si nepredstavujem. Ako nehovorím. Mám rada, keď je hlavný hrdina, tak trochu zlý chlapec, ale tento mi prišiel reálne fuj zlý chlapec, až pokiaľ sme sa nedostali hlbšie do knihy.
- myslela som si, že celá kniha bude len o tom ako sa Griff zoznámi s tými dvomi manželmi, Laurou a Fosterom Speakmenovcami, a ako oplodní jeho manželku. Možno tam dá spisovateľka aj nejakú záplatku, ale proste také pohodové čítanie. Ale kniha bola omnoho zaujímavejšia. Hľadali sme vraha, popritom sa Griff musel vyhýbať "zloduchom"... Bolo tam toho dosť.
- Sandra Brown píše celkom zaujímavo a pútavo. Väčšinou vo svojich knihách rozoberá aj iné veci ako len lásku. Táto kniha bola o bývalom hráčovi amerického futbalu, ktorý prišiel svojou sprostosťou o všetko, musel si to odsedieť a potom sa zaradiť späť do života. Taktiež bola o manželskom páre, ktorý nemohol mať deti, ale keďže dieťa potrebovali, tak sa k nemu museli nejako dostať, aj keď celkom zvláštnym spôsobom. Môžem ju určite odporučiť aj ľudom, ktorý nie sú moc na romantiku a potrebujú v knihe aj nejakú zápletku, vraha alebo niečo podobné.
- keďže manželia boli vlastníkmi leteckej spoločnosti, tak sme sa dostali aj do "zákulisia" tejto zaujímavej činnosti. Mne by sa asi páčilo byť letuškou. Za normálnych okolností. Žiadne pády, žiadny teroristy... Proste také cestovanie, trochu jedovania s ľuďmi... Ale neviem si predstaviť, tak často lietať. Ja a lietanie nie sme moc veľký kamaráti. Pravdu povediac ešte som neletela žiadnym veľkým lietadlom na dovolenku. Možno raz, ale príde mi to ako zaujímavá príležitosť pre ľudí, ktorý majú radi cestovanie. Aj keď neviem, či má letuška dosť času, aby si stihla poprezerať aj nejaké vzdialené krajiny...
- na tejto knihe by som vedela nájsť pár chybičiek. Napríklad, že hlavná hrdinka mi prišla na začiatku (teda pred sobášom so Speakmenom) oveľa živšia a hrdinskejšia a potom mi prišla ako taký doplnok prachatého bláznivého manžela, aj keď sa venovala práci a bola v tom dobrá, ale aj tak už podľa mňa nebola taká ako na začiatku. Prišla ako nejaká ľahko ovládateľná bábika, bez života, kam ma posadíte, tam budem... Kniha  bola podľa mňa dobre napísaná, mala super dej. Môžem ju odporučiť na čítanie.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...