štvrtok 23. mája 2013

Linda Lael Millerová - Rachel



Anotácia:
Rachel Englishová prichádza do Springwateru ako nová učiteľka. Privíta ju napoly rozpadnutá budova miestnej školy, napriek tomu sa odvážne púšťa do jej obnovy. Oproti škole však stojí krčma, ktorá je jej tŕňom v oku a jej spolumajiteľ je šarmantný vdovec Trey Hargreaves. Otec rozkošného, napoly siouxského dievčatka je presne typ muža, akému by sa Rachel mala vyhýbať. V srdci jej však začína klíčiť cit, o ktorom si myslela, že ho už nikdy nebude poznať...

O knihe:
- 2. časť zo série Príbehy zo Springwateru
- Springwater; Rachel; Savannah; Miranda; Jessica; A Springwater Christmas; Springwater Wedding
- obálka - jednoduchá, príjemná, ale nie je to nič ohromujúce a Rachel som si predstavovala trochu inač.

Môj názor:
- príbehy zo Springwateru sú knižky na oddychové čítanie na jeden večer (prípadne dva :)
- chýba im však počet strán, keby boli viac prepracované do detailov, s trochou omáčky. Potom by boli podľa mňa dokonalé. Takto je to síce pekné, ale jednoduché dielko.
- Rachel mi zo začiatku prišla ako naivná husička. Otázkou: "Pane!" zvolala a opätovne zamávala vreckovkou. "Prepáčte, pane ste bandita?" :D
- chápem, že vtedy bola doba iná, ale aj tak sa mi zdala až prehnaná puritánka, ale aj také hrdinky musia byť
- páčilo sa mi ako sa Trey staral o svoju dcéru. Bolo milé ako pozval pani učiteľku na návštevu až z toho očervenel.
- to ako Rachel "zachránila" Tobyho a Christabel bolo pekné, ale zaujímalo by ma, či sa Tobyho otec niekedy po neho vráti (ja dúfam, že nie)

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...